گفت‌وگو|

فریبا: استقلال مقابل النصر ما را به آینده امیدوار کرد/ خارجی‌هایی که به لیگ ایران می‌آیند هندوانه دربسته هستند

0:15 - 03 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۲۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فریبا: استقلال مقابل النصر ما را به آینده امیدوار کرد/ خارجی‌هایی که به لیگ ایران می‌آیند هندوانه دربسته هستند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان مقابل تیمی بازی کردند که پر از ستاره است و ما مقابل این تیم توانستیم خلق موقعیت کنیم و تیم حریف را به دردسر بیندازیم.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان استقلال مقابل النصر عملکرد خوبی داشتند گاهی اوقات دفاع کردن مقابل تیم‌های بزرگ سخت‌تر از حمله کردن است. 

وی ادامه داد: آبی‌پوشان مقابل تیمی بازی کردند که بهترین بازیکن دنیا را در اختیار داشت. ما موفق شدیم مقابل این تیم چند موقعیت خوب خلق کنیم که اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم به گل برسیم. در انتهای بازی میلاد زکی‌پور صاحب یک موقعیت خوب شد که اگر از آن بهترین استفاده را می‌برد استقلال به بازی برگشت. بازیکنان استقلال در این بازی ما را به آینده امیدوار کردند. 

حسینی ثابت کرد کنار گذاشتن او مقابل ذوب‌آهن اشتباه بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: حسین حسینی در این مسابقه عالی بود و اگه او نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد. او به مدیران استقلال ثابت کرد که کنار گذاشتنش در بازی با ذوب‌آهن بزرگترین اشتباهشان بود و قطعاً سران باشگاه استقلال نیز به درک این موضوع رسیدند. از نظر من جلالی کمی خسته شده بود و باید جای او یک بازیکن تازه نفس به زمین می‌آمد. این موضوع درست است که زکی‌پور نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند، اما همین که در چنین موقعیت‌هایی قرار گرفته و توانست خود را با دروازه تک به تک کند جای قدردانی دارد. وقتی تعویض‌های استقلال انجام شد کمی عقب کشیدند، اما متأسفانه استقلال بنابه برخی دلایل توان حمله نداشت. 

نتایج ۳ بازی گذشته استقلال تقصیر بختیاری‌زاده نیست

بهتاش فریبا با بیان اینکه نباید هیچ کدام از این نتایج را به نام سهراب بختیاری‌زاده بزنند، عنوان کرد: به هیچ عنوان نباید این باخت و حتی نتایج قبلی را به حساب بختیاری‌زاده بزنیم. ابتدا باید از او تشکر کرد که در چنین شرایطی تیم را قبول کرد و نشان داد که استقلال می‌تواند در ادامه خوب باشد. او با این عملکرد یک رزومه خوب برای خود ساخت و به او ایمان داریم که می‌تواند در ادامه یک مربی موفق باشد. در رابطه با مربی جدید ما نمی‌دانیم که او چه کیفیتی دارد و با توجه به چهار دستیاری که با خود به ایران آورده باید یک دستیار ایرانی به او بدهند تا او را با لیگ ایران آشنا کند. 

هواداران صبور باشند چرا که خارجی‌ها هندوانه در بسته هستند

وی در پایان با بیان اینکه خارجی‌ها هندوانه در بسته هستند، خاطرنشان کرد: در فوتبال ایران هر چیزی اتفاق می‌افتد و نمی‌توانیم از اکنون درباره کیفیت این مربی اظهار نظر کنیم. خارجی‌هایی که به لیگ ایران می‌آیند همگی هندوانه دربسته هستند. باید او در چند بازی قرار بگیرد تا کیفیت او را ببینیم و این را در نظر داشته باشیم که عیار او در چند بازی مشخص نمی‌شود. از این جهت امیدوارم هواداران صبور باشند و به عملکرد کادرفنی ایمان داشته باشند تا بتوانیم نتایج لازم را به دست بیاوریم و در لیگ نخبگان سربلند به مرحله حذفی برسیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *