گفت‌وگو|

عبدی: می‌خواهیم با جوانان روی سکوی قهرمانی بایستیم/ یک موضوع ضربه بزرگی به پرسپولیس در آسیا زد

1:13 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عبدی: می‌خواهیم با جوانان روی سکوی قهرمانی بایستیم/ یک موضوع ضربه بزرگی به پرسپولیس در آسیا زد
سرمربی تیم جوانان پرسپولیس گفت: هدایت تیم جوانان یک چالش جدید برای من خواهد بود. از خان‌محمدی تشکر می کنم که تیم یکدست و خوبی از ابتدای فصل تشکیل داده است.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب وی به عنوان سرمربی جوانان پرسپولیس، اظهار داشت: تیم بسیار خوبی داریم و باید تشکر کنم از خان محمدی که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند و امیدواریم بتوانیم راه او را دنبال کنیم تا به مقام قهرمانی برسیم.

وی در ادامه گفت: هدایت جوانان پرسپولیس یک چالش جدید برای من خواهد بود. از حسن‌ خان‌محمدی تشکر می کنم که تیم یکدست و خوبی از ابتدای فصل تشکیل داده و بچه ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. حسن خان‌محمدی هر جا که هست برای او آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و امیدوارم که بتوانیم میراث‌دار خوبی باشیم. تلاش می کنیم تا یک مقام در خور شان باشگاه پرسپولیس کسب کنیم.

تیم جوانان پرسپولیس را برای قهرمانی آماده می‌کنیم

او در ادامه درباره روند جوانان پرسپولیس تصریح کرد: ما در رده دوم جدول هستیم. تا چند هفته گذشته با اختلاف خوبی در صدر جدول بودیم، اما متاسفانه طی چند بازی اخیر طی اتفاقات و حواشی که وجود داشت جوانان پرسپولیس چند امتیاز را از دست دادند و بعد از دوازده هفته از صدر جدول یک پله سقوط کردیم. با این اوصاف شرایط جوانان بد نیست و در تعطیلات نیم فصل چند بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم و ان‌شاالله در پایان فصل یک جایگاه خوب به دست بیاوریم.

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه کادرفنی برای قهرمانی چیست، عنوان کرد: ما از ابتدا تفکرمان این بود که روی سکوی قهرمانی بایستیم. در تمرینات به بازیکنان می‌گویم که تمام تمرکزتان باید روی این موضوع باشد که برای قهرمانی تا آخرین لحظه بجنگید. اینکه در انتهای فصل در چه رده‌ای قرار می‌گیریم اتفاقی است که بعدها متوجه آن می‌شویم، اما باید نهایت تلاشمان را بکنیم تا دوست‌داران باشگاه پرسپولیس را خوشحال کنیم.

بازیکنان با استعدادی داریم

عبدی با بیان اینکه تعدادی بازیکن خوب داریم که آینده خوبی دارند، اظهار کرد: همواره تیم بزرگسال از تیم امید بازیکن می‌گیرد و زمانی که به عنوان مربی در تیم آکادمی بودم توانستیم بازیکنان زیادی به تیم بزرگسال انتقال دهیم که اکنون هنوز ۶ یا ۷ تا در تیم بزرگسال حضور دارند. نحوه بازی جوانان را زیرنظر داریم و چند بازیکن استعداد خوبی برای حضور در رده‌های بالاتر را دارند و به نظرم اگر همینطور پیش بروند آینده خوبی خواهند داشت.

بزرگترین ضربه به پرسپولیس زمین چمن است

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل السد داشتیم و به امتیاز این مسابقه احتیاج داشتیم، اما متاسفانه شانس با ما یار نبود. قطعا هواداران باید به این تیم ایمان داشته باشند. ما متاسفانه در بازی با پاختاکور از زمین مشابقه ضربه خوردیم وگرنه می‌توانستیم امتیاز کامل آن را کسب کنیم. زمین چمن معظل جدی شده و اگر این مشکل حل شود به امیدخدا می‌توانیم در آسیا و لیگ ایران موفق باشیم.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *