گفت‌وگو|

سیدعباسی: رونالدو مقابل استقلال کم آورد/ عیار موسیمانه به این زودی مشخص نخواهد شد

0:55 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سیدعباسی: رونالدو مقابل استقلال کم آورد/ عیار موسیمانه به این زودی مشخص نخواهد شد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نیمه اول استقلال مقابل النصر شرایط خوبی داشت، اما در نیمه دوم کاملاً از ریتم افتاد و تیم حریف سوار بر بازی شد و به گل رسید.

سید داوود سیدعباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: آبی‌پوشان تا دقیقه ۸۰ به خوبی مقاومت کردند که البته این موضوع با چاشنی شانس هم همراه بود. نیمه اول استقلال شرایط خوبی داشت، اما در نیمه دوم کاملاً از ریتم افتاد. بازیکنان استقلال در این مسابقه برخلاف دیدار‌های قبلی با برنامه‌تر بازی کردند.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان در نیمه نخست آنچنان زیر فشار نبودند و می‌توانستند حملات خوبی روی دروازه النصر ترتیب دهند، اما وقتی النصر در نیمه دوم جلو آمد، فشار را بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه ۸۰ مقاومت آبی‌پوشان شکست. چیزی که عیان است این است که استقلال مریض است و باید دوای این مریضی پیدا شود. آبی‌پوشان به هیچ عنوان نباید مقابل ذوب‌آهن به آن صورت شکست می‌خوردند و به نظرم تیمی که مریض باشد بدشانس هم می‌شود. امیدوارم در آینده این موضوع حل شود. 

مثلث استقلال در خط حمله جور نبود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان را چگونه دید، تصریح کرد: در مجموع عملکرد استقلال خوب بود، اما با گذشت زمان خط حمله استقلال غیرفعال شد و النصری‌ها جلو کشیدند و حملات خود را زیاد کردند. آبی‌پوشان اگر مرکز زمین خودی را حفظ می‌کردند و آن مثلث ویژه خود را تشکیل می‌دادند قطعاً می‌توانستند خطرناک‌تر شوند، اما متأسفانه جنس استقلال در نوک حمله جور نیست. النصر تیم کمی نبود و ما تعدادمان برای مهار یک بازیکن به اسم رونالدو کافی بود و جلوی استقلال کم آورد، اما در باقی نقاط غافل شدیم. 

سیدعباسی: رونالدو مقابل استقلال کم آورد/ عیار موسیمانه به این زودی مشخص نخواهد شد

زکی‌پور و رضاوند اگر حمایت شوند به روز‌های اوج خود برمی‌گردند

سیدعباسی با بیان اینکه تعویض‌های بختیاری‌زاده در حد بضاعت تیم بود، عنوان کرد: تعویض‌هایی که صورت گرفت به نظر من در حد بضاعت تیم بود. اینکه بگویند رضاوند یا زکی‌پور عملکرد خوبی نداشتند بی‌انصافی است. متأسفانه برخی باعث می‌شوند بازیکنان زیر فشار بروند و تمرکز کافی نداشته باشند. زکی‌پور پس از یک فصل فوق العاده در سپاهان به استقلال آمد و از این جهت آبی‌پوشان بازیکن ضعیف نمی‌خرند. در سوی دیگر رضاوند نیز بازیکن حرفه‌ای است و باید او را حمایت کنیم و کمکش کنیم تا به روز‌های اوجش بازگردد. همانطور که گفتم اگر ترکیب استقلال در نوک حمله جور باشد همه بازیکنان می‌توانند خودشان را نشان دهند. 

چند هفته سخت پیش روی موسیمانه خواهد بود

وی در پایان خاطرنشان کرد: به سهراب بختیاری‌زاده بابت قبول چنین مسئولیتی خسته نباشید می‌گویم چون ریسک بزرگی است و از او تشکر می‌کنم. استقلال از ابتدای فصل مشکلات و حواشی بسیار زیادی داشت و تفاوت ما با پرسپولیس این بود که آن‌ها مدیریتی داشتند که می‌توانستند حواشی را کنترل کنند. شناخت زیادی نسبت به موسیمانه ندارم فقط می‌توانم بگویم که او زمان بدی به استقلال آمد و چند هفته سخت در پیش روی آبی‌پوشان خواهد بود. با توجه به اینکه این ملی با فرهنگ ایران آشنا نیست نمی‌توانیم به این زودی‌ها عیار او را مشخص کنیم، اما برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *