حسینی: رقیب خیلی خطرناکی داشتیم و ممکن بود تنبیه شویم/ آلومینیوم شایسته حمایت بیشتر اراکی‌هاست

21:35 - 29 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۵۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: رقیب خیلی خطرناکی داشتیم و ممکن بود تنبیه شویم/ آلومینیوم شایسته حمایت بیشتر اراکی‌هاست
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی تماشاگرپسندی بود و پرهیجان، هر دو تیم آمده بودند فوتبال خوبی بازی کنند.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی بعد از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا روز اراک را به مردم خونگرم اراک تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود همراه با نتیجه خوب برای ما و بازی تماشاگرپسندی بود و پرهیجان، هر دو تیم آمده بودند فوتبال خوبی بازی کنند و خوشبختانه در این تقابل سخت توانستیم برنده شویم.

وی ادامه داد: فولاد تیم خوب و پرتوانی است. جا دارد از زحمت تک تک بازیکنان که پرتلاش بازی کردند، تشکر کنم. در رختکن، بازیکنان ما دیگر انرژی نداشتند و در جریان این بازی با تمرکز و پرتلاش بازی کردند. رقیب خیلی خطرناکی داشتیم و اگر بدون تمرکز و کم انرژی بازی می‌کردیم ممکن بود تنبیه شویم. دیدید که در نیمه اول ۲ گل زدند، ولی در نیمه دوم ما به بهترین شکل بازی را برگرداندیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از تماشاگران هم تشکر می‌کنم، این تیم لایق این است که تماشاگرانی بیشتر به ورزشگاه بیایند و مردم در بازی‌های خانگی حمایت بیشتری از تیم انجام بدهند. ان‌شاءالله خدا قسمت کند بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

حسینی در مورد شرایط فنی بازی و اینکه آلومینیوم کمتر بازی مالکانه انجام می‌داد، گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد، زمانی با تیمی بازی می‌کنید که با شرایطی که دارد با پشت دفاعش بازی کنید بهتر است و گاهی یک تیم پرس نمی‌کند و عقب می‌نشیند و بستگی به شیوه بازی حریف دارد و فولاد در بحث پرسینگ تیمی بسیار قویی است و راه درامدن از پرس این بود که محکم‌تر بازی کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *