پیگیری عراقچی درباره آخرین اقدام‌های صورت گرفته جهت خدمت‌رسانی به زوار اربعین

22:49 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۴۵
پیگیری عراقچی درباره آخرین اقدام‌های صورت گرفته جهت خدمت‌رسانی به زوار اربعین
وزیر امور خارجه در تماس‌های تلفنی جداگانه با سفیر ایران در بغداد و سرکنسول‌های کشورمان در نجف اشرف و کربلای معلی گفت‌وگو و رایزنی کرد.

خبرگزاری میزان - سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه طی تماس‌های تلفنی جداگانه با سفیر ایران در بغداد و سرکنسول‌های کشورمان در شهر‌های نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدام‌ها، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته درباره خدمت‌رسانی و رسیدگی به زوار ایرانی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) در عراق به سر می‌برند، قرار گرفت.

وزیر امور خارجه از تلاش‌های شبانه‌روزی روسا و همکاران نمایندگی‌های کشورمان در عراق در اهتمام ویژه به امور زوار اباعبدالله الحسین (ع) تقدیر و تشکر کرد.

عراقچی همچنین از مهمان‌نوازی کریمانه و مخلصانه دولت و مردم نجیب و مهمان‌نواز عراق صمیمانه تشکر کرد.

محمدکاظم آل‌صادق، سفیر ایران در بغداد و همچنین سیدرضی کاظمی مازندرانی، سرکنسول کشورمان در نجف اشرف و سیدعبدالرحیم ساداتی‌فر، سرکنسول کشورمان در کربلای معلی نیز با ارائه گزارشی از اقدام‌های و پیگیری‌های صورت گرفته در رسیدگی به امور زائران عزیز کشورمان و همچنین دیگر زواری که از برخی کشور‌های همسایه و از مسیر ایران در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده‌اند، شرایط جاری و وضعیت خدمت‌رسانی را بسیار خوب گزارش و اظهار کردند تمام تلاش‌ها و تدابیر خود را به‌منظور خدمت‌رسانی حداکثری به زائران عزیز تا پایان مراسم اربعین حسینی به‌کار خواهند بست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *