سیدعبدالملک الحوثی: پاسخ حزب‌الله، یمن و ایران قطعی است

18:11 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۱۷
سیدعبدالملک الحوثی: پاسخ حزب‌الله، یمن و ایران قطعی است
رهبر انصارالله یمن دفاع از غزه و مسجدالاقصی را وظیفه‌ای مقدس برای تمام مسلمانان دانست و تاکید کرد: جبهه لبنان فعال شده و پاسخ حزب‌الله، یمن و ایران قطعی است.

خبرگزاری میزان - سیدعبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ۳۲۱ روز قبل تاکنون با همکاری آمریکا و اروپا جنایت قرن را علیه اهالی غزه مرتکب شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران، قحطی، شیوع بیماری، شکنجه و دیگر جنایت‌ها اقدام به نسل‌کشی در غزه می‌کند.

وی در ادامه دفاع از غزه و مسجدالاقصی را وظیفه‌ای مقدس برای تمام مسلمانان دانست و گفت: متاسفانه برخی از مسلمانان با دشمن همدست هستند؛ مسئولیت روحانیون و روشنفکران در زمینه آگاه‌سازی امت نسبت به خطر دوری جستن از یاری مردم فلسطین بسیار بزرگ است.

سیدعبدالملک الحوثی دوری جستن از یاری مردم فلسطین را خطری برای ملت‌های عربی و اسلامی و فرصتی برای دشمنان دانست و با اشاره به اقدام کلمبیا در ممنوعیت صادرات زغال به «رژیم صهیونیستی» در راستای حمایت از غزه، اظهار کرد: این در حالی است که برخی از رژیم‌های عربی به صادرات کالا به دشمن ادامه می‌دهند، حتی برخی از رژیم‌های عربی اشخاصی را که با مردم و رزمندگان فلسطینی همدردی می‌کنند، یا به زندان می‌اندازند یا جریمه مالی، شکنجه و حتی تبعید می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی، منتظر پاسخ حتمی حزب‌الله است؛ پاسخ محور مقاومت و جبهه یمن به دشمن حتمی است؛ رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ ایران به جنایت ترور رهبر بزرگ شهید اسماعیل هنیه است.

سیدعبدالملک الحوثی همچنین اظهار کرد: در هفته گذشته ۲۱ حمله با استفاده از موشک‌های بالستیک، پهپاد و قایق انجام شد، «رژیم صهیونیستی» این هفته ۵ حمله هوایی به منطقه حدیده انجام داد، اما حمایت مردم یمن از غزه ادامه دارد و تحت تاثیر این حمله‌ها قرار نگرفته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *