رئیس کل دادگستری مازندران: دادستان‌ها شعب مستقر در حوزه انتخاباتی خود را به شکل دقیق در سراسر استان رصد خواهند کرد

14:34 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: دادستان‌ها شعب مستقر در حوزه انتخاباتی خود را به شکل دقیق در سراسر استان رصد خواهند کرد
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دادستان‌ها به شکل دقیق، شعب مستقر در حوزه انتخاباتی خود را در سراسر استان رصد خواهند کرد، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

خبرگزاری میزان-عباس پوریانی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و گفت: قطعاً این حضور پرشکوه، دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به این مطلب که مردم با حضور در انتخابات، در آینده کشور نقش آفرینی موثر خواهند داشت، تاکید کرد: مردم با حضور امروز خود بار دیگر نشان دادند که به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند و از دستاورد‌های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی، صیانت و پاسداری می‌کنند.

پوریانی همچنین از فعال بودن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و افزود: امیدواریم شاهد هیچ گونه تخلفی در انتخابات نباشیم و در این خصوص دادستان‌ها به شکل دقیق، شعب مستقر در حوزه انتخاباتی خود را در سراسر استان مازندران رصد خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: قطعاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به این تخلفات رسیدگی و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان نیز همراه با رئیس کل دادگستری استان، رای خود را به صندوق انداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *