قرار بازداشت موقت برای ضارب نگهبان پارک خورشید مشهد صادر شد

17:54 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۹۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قرار بازداشت موقت برای ضارب نگهبان پارک خورشید مشهد صادر شد
متهمی که یک نگهبان پارک را در مشهد مورد ضرب و شتم قرار داده بود پس از وصول شکایت در دادسرای مشهد، بلافاصله با دستور مقام قضایی دستگیر و پس از طی مراحل اولیه قانونی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

خبرگزاری میزان - در پی انتشار فیلم مربوط به ضرب و شتم یک نگهبان پارک در مشهد و جریحه دار شدن احساسات عمومی، پس از وصول شکایت در دادسرای مشهد، بلافاصله با دستور مقام قضایی فرد ضارب دستگیر و تحویل مرجع قضایی جهت رسیدگی به اتهامات و طی مراحل قانونی شد.

در همین زمینه محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به معاون خود در دادسرای ثامن مشهد دستور رسیدگی فوری و خارج از نوبت به این پرونده داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالح سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ (ثامن) مشهد در این خصوص گفت: در تاریخ ۲۳ خرداد، شخص متهم به همراه یک قلاده سگ وارد پارک شده و از آنجایی که این سگ برای برخی خانواده‌ها ایجاد مزاحمت داشته به نگهبان پارک مراجعه می‌کنند و موضوع را به اطلاع او می‌رسانند. این نگهبان هم بنا به وظیفه قانونی خود، به فرد ضارب تذکر می‌دهد، اما به طرز شدیدی مورد حمله او قرار می‌گیرد، به طوریکه حتی قادر به مراجعه برای طرح شکایت نبوده است.

معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی افزود: بعد از طرح شکایت، دستورات اولیه صادر و متهم در مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر و پس از طی مراحل اولیه قانونی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد تا تحقیقات در خصوص این پرونده کامل شود.

قاضی صالح خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که چنین رفتار‌های خشونت آمیزی در جامعه دارند و در امنیت عمومی اختلال ایجاد می‌کنند، برخورد قاطع، قانونی و بازدارنده خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *