رئیس سازمان ثبت در مشهد مقدس رأی خود را به صندوق انداخت

16:08 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان ثبت در مشهد مقدس رأی خود را به صندوق انداخت
رئیس سازمان ثبت همچنین از مدیران و کارکنان ثبتی، سران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و خانواده‌های آنان خواست تا با شور و نشاط و مصمم‌تر از همیشه در انتخابات حضور داشته باشند و برگ زرین دیگری از جهت دهی و اصلاح تصمیم گیری‌ها با اراده مردم را رقم بزنند.

خبرگزاری میزان- حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در مشهد مقدس، رأی خود را چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

وی با اشاره به لزوم تداوم راه خدمت و پیشرفت کشور با تأسی از جهاد و تلاش‌های خالصانه خادم الرضا (ع) شهید آیت‌اله رئیسی اظهار داشت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در اولین ساعات رأی گیری امروز فرمودند، دوام؛ قوام، عزّت و آبروی جمهوری اسلامی ایران در دنیا متوقّف به حضور مردم است و امروز این مهم یک بار دیگر با حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران اثبات خواهد شد.

 رئیس سازمان ثبت همچنین از مدیران و کارکنان ثبتی، سران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و خانواده‌های آنان خواست تا با شور و نشاط و مصمم‌تر از همیشه در انتخابات حضور داشته باشند و برگ زرین دیگری از جهت دهی و اصلاح تصمیم‌گیری‌ها با اراده مردم را رقم بزنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *