حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

10:04 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۵۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است و مسئولان قضایی با حضور در انتخابات رای خود را در صندوق انداختند.

خبرگزاری میزان- چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است. این انتخابات در حدود ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور و بیش از ۹۵ کشور برگزار جهان برگزار خواهد شد و مسئولان قضایی با حضور در انتخابات رای خود را در صندوق انداختند.

رئیس سازمان بازرسی با حضور در سرکنسولگری ایران در استانبول راى خود را به صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۷

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور که برای شرکت در نشست هیات مدیره انجمن آمبودزمان آسیایی (AOA) به ترکیه سفر کرده است، دقایقی پیش و پس از پایان نشست با حضور در سرکنسولگری ایران در استانبول در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کرد و راى خود را به صندوق انداخت.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

رئیس کل دادگستری استان سمنان رای خود را به صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۷

رئیس کل دادگستری استان سمنان به همراه معاونین دادگستری و دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی دادگستری استان با حضور در مسجد المهدی (ع) سمنان رای خود را به صندوق انداختند.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، اظهار داشت: به فضل الهی در نگاه جهانیان، جمهوری اسلامی ایران مظهر دموکراسی و مردم سالاری دینی است و موید این افتخار، برگزاری موفق انتخابات متعددی بوده، که در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت فعال مردم در انتخابات تصریح کرد: حضور فعال واجدین شرایط در پای صندوق‌های اخذ رای و شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برگزاری انتخابات بیانگر این مهم است که مردم در تعیین سیاست ها، تصمیمات و خط و مشی کشور نقش فعال دارند و مقام معظم رهبری در این باره فرمود: قوام و دوام کشور به حضور مردم است و هرچه حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد قدرت و اقتدار نظام بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ضمن دعوت از مردم برای حضور و مشارکت فعال در انتخابات اظهار داشت: یکی از وظایف ما در دستگاه قضایی صیانت و حفاظت از آرای مردم و برخورد با مخلان امنیت اجتماعی و بر هم زنندگان نظم جامعه است که تا کنون الحمدالله تخلفاتی در سطح استان گزارش نشده و روند برگزاری انتخابات و اخذ آرای مردم بخوبی در جریان است.

رئیس سازمان ثبت در مشهد مقدس رأی خود را به صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۸

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در مشهد مقدس، رأی خود را چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

وی با اشاره به لزوم تداوم راه خدمت و پیشرفت کشور با تأسی از جهاد و تلاش‌های خالصانه خادم الرضا (ع) شهید آیت‌اله رئیسی اظهار داشت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در اولین ساعات رأی گیری امروز فرمودند، دوام؛ قوام، عزّت و آبروی جمهوری اسلامی ایران در دنیا متوقّف به حضور مردم است و امروز این مهم یک بار دیگر با حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران اثبات خواهد شد.

 رئیس سازمان ثبت همچنین از مدیران و کارکنان ثبتی، سران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و خانواده‌های آنان خواست تا با شور و نشاط و مصمم‌تر از همیشه در انتخابات حضور داشته باشند و برگ زرین دیگری از جهت دهی و اصلاح تصمیم‌گیری‌ها با اراده مردم را رقم بزنند.

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی، پیروز و برنده واقعی انتخابات هستند. 
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۳

صبح روز جمعه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان به همراه مجیدی دادستان مرکز استان با حضور در چند نقطه از شهرستان ارومیه از محل صندوق‌های اخذ رأی بازدید به عمل آوردند.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

عتباتی گفت: الحمد الله در بازدیدی که از چند صندوق اخذ رأی به عمل آمد مشارکت مردم بسیار خوب است و از اول وقت مردم پای صندوق‌های رای حاضر هستند و رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند و امنیت کامل برقرار است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند حضور پرشور مردم موجب اقتدار، برکت و افتخار نظام است و مردم عزیز به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و برنده واقعی انتخابات مردم شریف ایران اسلامی هستند.

وی افزود: مردم ما با نگاه به آینده و نگاه مسولانه به سرنوشت خود و کشورشون پای صندوق‌های رای هستند و در جهت حفظ دستاورد‌های ارزشمند نظام و پاسداشت خون شهدا خاصه شهدای خدمت آگاهانه پای صندوق‌های رای هستند و آنکه پیروز واقعی انتخابات است مردم بصیر، انقلابی و قهرمان ایران هست.

عتباتی و مجیدی پس از بازدید رای خود را به صندوق انداختند.

رئیس کل دادگستری استان فارس: ۲۱ ناظر ویژه قضایی بر امنیت و سلامت انتخابات در سراسر استان نظارت دارند
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۳

رئیس کل دادگستری استان فارس در آغازین ساعات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس ضمن شرکت در انتخابات و ثبت رأی خود از برقراری کامل امنیت و آرامش در سطح استان همزمان با برگزاری انتخابات خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه در راستای نظارت‌های قانونی ۲۱ ناظر قضایی و نماینده دادگستری استان بر روند انتخابات در سراسر استان نظارت مستقیم دارند گفت: این ناظران به صورت میدانی فرایند اخذ رأی و امنیت و سلامت انتخابات را مورد رصد قرار می‌دهند.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

وی همچنین از حضور ۱۹۱ نفر از مجموعه قضایی استان در هیئت‌های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: همکاری دادگستری فارس در اجرای دقیق قانون در کنار هیأت‌های نظارت و سایر دست اندر کاران برگزاری انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین و زمینه حضور مشارکت گسترده مردمی را فراهم کرده است.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه حضور پر شورمردم در انتخابات قدرت بیشتر کشور در مجامع بین المللی را به دنبال دارد افزود: انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی بر تعیین سرنوشت کشور و مردم و همچنین منطقه استراتژیک خاورمیانه و جبهه مقاومت تاثیر بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ایران اسلامی به عنوان ام القراء جهان اسلام، چشم مظلومان عالم به ایران و انتخابات دوخته شده است و بی تردید حضور حماسی و پرشور مردم در معادلات منطقه موثر خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر حضور پر شور مردم در ابتدای وقت در شعب اخذ رأی گفت: زمینه حضور حداکثری مردم و ثبت حماسه‌ای دیگر فراهم است.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه صحت فرایند انتخابات را تحت بررسی و رصد قرار داده ایم اظهار امیدواری کرد با مشارکت فعال مردم در تعیین سرنوشت کشور ملت ایران بار دیگر در این صحنه حساس سربلند و پیروز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران رأی خود را به صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۰

رئیس کل دادگستری مازندران با حضور در یکی از شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان، رای خود را به صندوق انداخت.

عباس پوریانی، از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و افزود: قطعاً این حضور پرشکوه، دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد ساخت.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به این مطلب که مردم با حضور در انتخابات، در آینده کشور نقش آفرینی موثر خواهند داشت، تاکید کرد: مردم با حضور امروز خود بار دیگر نشان دادند که به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند و از دستاورد‌های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی، صیانت و پاسداری می‌کنند.

پوریانی همچنین از فعال بودن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و افزود: امیدواریم شاهد هیچ گونه تخلفی در انتخابات نباشیم و در این خصوص دادستان‌ها به شکل دقیق، شعب مستقر در حوزه انتخاباتی خود را در سراسر استان مازندران رصد خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: قطعاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به این تخلفات رسیدگی و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان نیز همراه با رئیس کل دادگستری استان، رای خود را به صندوق انداختند.

حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مسجد جامع ابوذر
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۹

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور در مسجد جامع ابوذر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان:نظارت ۶۰ قاضی ویژه بر روند برگزاری انتخابات در استان هرمزگان/ تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان گزارش نشده است
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۱

رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور گسترده و حماسه‌آفرینی مردم در عرصه انتخابات، گفت: مسئولان قضایی استان از صبح امروز (جمعه) با آغاز فرآیند رای‌گیری از همه شعبه‌های انتخاباتی بازدید داشته‌ اند که تاکنون هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده و انتخابات در نهایت سلامت و امنیت درحال برگزاری است.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان هرمزگان ضمن قدردانی از حضور گسترده و حماسه‌آفرینی مردم در عرصه انتخابات، از عموم مردم به ویژه مرددین برای حضور گسترده و پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد. 

قهرمانی افزود: دستگاه قضایی استان هرمزگان با آغاز فرآیند انتخابات از پنجاه روز قبل بلافاصله ۶۰ قاضی ویژه را در تمام حوزه های قضایی استان تعیین نموده تا در هیئت های مربوطه حضور داشته باشند. 

وی تصریح کرد: کمیته های برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز در سراسر استان تشکیل شده است و بر اساس تدابیر اتخاذ شده، نظارت دستگاه قضایی، قبل، حین و بعد از انتخابات نظارت جدی و قاطعانه خواهد بود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچگونه تخلفی از شعب مختلف رأی گیری در سراسر استان گزارش نشده است، به مردم اطمینان داد دستگاه قضایی با تعيين قضات ویژه تا پایان روند اخذ آراء، نظارت خود به منظور صیانت از سلامت انتخابات را ادامه خواهد داد.

وی در پایان تأکید کرد: دادستان مرکز استان و معاونین وی و رؤسای دادگستری و دادستان ها در سراسر استان به همراه نهادهای امنیتی و ضابطین از ابتدای صبح و آغاز روند رأی‌گیری در شعب مختلف حضور یافته اند و بر روند برگزاری انتخابات نظارت میدانی، تخصصی و دقیق دارند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان رأی خود را به صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۴

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان امروز با حضور پای صندوق رأی در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حضور منسجم مردم عامل شکست دشمن است، گفت:مردم شیعه وسنی استان همیشه پای کار کشور هستند و امروز در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد حضور پرشور مردم در ساعات اولیه صبح در پای صندوق‌های رای را نشانه قدرشناسی مردم انقلابی و میهن دوست عنوان کرد.
وی ادامه داد: دشمن برای سست کردن ریشه‌های انقلاب خواب‌های زیادی دیده است و برایش شیعه و سنی و قومیت‌ها فرق ندارد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را عامل یاس دشمن عنوان نمود.

وی همچنین در دیدار چهره به چهره با مردم به گفت‌وگو با آن‌ها پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان: انتخابات جشن وحدت، اتحاد و انسجام ملی است
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۰

رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز با حضور در محل اخذ رای در حسینیه ثارالله کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در سرنوشت کشور بسیار تاثیر گذار است.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی بیان داشت:نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم سالار است و مردم با شرکت در انتخابات‌ها به معنای واقعی کلمه سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

رئیس شورای قضایی استان کرمان اظهار داشت:هر کسی که به سرنوشت کشور خود و آینده خود اهمیت می‌دهد، فارغ از اعتقادات و طرز فکرش، لازم است که در انتخابات شرکت کند.

وی در پایان اظهار داشت: بهتر است مردم در ساعات ابتدائی روز در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و این تکلیف و حق خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، زیرا که معمولا شعب اخذ رای در ساعات پایانی با شلوغی و ازدحام مواجه می‌باشند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه بخشی دادستان کرمان و اعضای شورای قضایی در اولین ساعات رای گیری با حضور در شعب محل اخد رای، رای خود را به صندوق انداختند

حضور رئیس مرکز حل اختلاف کشور در انتخابات
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۸

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز حل اختلاف کشور صبح جمعه ۸ تیرماه در اولین ساعات شروع رای‌گیری دریکی از شعب حاضر و رای خود را به صندوق انداخت.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان رای خود را به صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۴

رئیس کل دادگستری خوزستان در اولین ساعات روز جمعه هشتم تیرماه با حضور در شعبه اخذ رای، ضمن نظارت بر روند انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در این انتخابات شرکت کرد.

 علی دهقانی صبح امروز پس از زیارت حرم علی بن مهزیار اهوازی، همراه با مردم استان در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه با تعدادی از مردم دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

رئیس دیوان عالی کشور در امامزاده صالح رای خود را در صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۸

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عالی کشور در امامزاده صالح رای خود را در صندوق انداخت.

رئیس دیوان عالی کشور در در حاشیه شرکت در انتخابات گفت: ان‌شاءالله مردم امروز با حضور حماسی و گسترده در پای صندوق‌های را امروز برگ زرینی را در کتاب انقلاب بیافرینند.

وی گفت: حضور اکثریت مردم در انتخابات سه اثر دارد، هم نشان دهنده رشد سیاسی مردم و هم نشان می‌دهد مردم در تعیین سرنوشت کشور بی تفاوت نیستند. دشمن در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که دست از دشمنی با مردم ایران برنداشته است و حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر رئیس جمهور آینده با رای حداکثری انتخاب شود قطعا در تصمیم‌گیری‌ها و انجام وظایف قانونی خود موفق‌تر عمل می‌کند

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

رئیس کل دادگستری استان البرز رای خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق انداخت
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۳

در نخستین دقایق شروع به اخذ رای گیری در شعب، حسین فاضلی هریکندی با حضور در شعبه مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج رای خود را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به همراه خانواده خود حاضر شده بود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت، ابراز امیدواری کرد رئیس جمهور منتخب، ادامه دهنده سلوک و منش شهید جمهور آیت الله رئیسی و بر اساس معیارهای تعیین شده رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با اشاره به شور و مشارکت شکل گرفته در بین مردم اضافه کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت.

انتخاباتی بدون وقوع جرم در استان البرز

حسین فاضلی هریکندی با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه، رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضایی، نظارتی و انتظامی همچنین همکاری ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری، قبل و پس از مهلت قانونی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، تاکنون پرونده ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است، متذکر شد: در چند مورد که شائبه یا امکان تخلف و جرم انتخاباتی وجود داشت با تذکر و توجیه صورت گرفته از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری شد، ضمن اینکه پیش بینی لازم صورت گرفته است تا به کلیه گزار‌ش‌ها و شکایات احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شعب ویژه دادسراها و دادگاه های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان به ویژه روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی با هیات‌های اجرایی و نظارت استان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: ضمن مقابله با هر نوع اقدام غیرقانونی، تدابیر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس در استان البرز اندیشیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همه دست اندرکاران، برگزار کنندگان و ناظران مستقر در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج  خداقوت گفت.

حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم مشاور عالی رئیس قوه قضاییه در مسجدالنبی(ص) نارمک
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۰

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم رئیس پیشین دیوان عالی کشور و مشاور عالی رئیس قوه قضاییه در مسجدالنبی(ص) نارمک رای خود را در صندوق انداخت.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

دادستان کل کشور: تاکنون گزارش خاصی درباره تخلف و جرم در انتخابات به ما نرسیده است
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۰:۱۲

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور بعد از انداختن رای خود در صندوق گفت: از برگزار انتخابات تشکر می‌کنم که در مهلت قانونی شرایط لازم برگزاری انتخابات را برگزار کردند.

حضور مسئولان قضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

وی گفت: امروز مردم در امنیت کامل در انتخابات شرکت می کنند.مردم ایران وظیفه شناس هستند و می‌دانند چگونه از استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور خود دفاع کنند. حضور در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و موجب وحدت می‌شود.

دادستان کل کشور بیان کرد: حضور حداکثر در انتخابات موجب پیشرفت می‌شود.تاکنون گزارش خاصی درباره تخلف و جرم در انتخابات به ما نرسیده است. برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در سراسر کشور ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی را تشکیل داده‌ایم.

حضور معاون اول قوه قضاییه در ستاد انتخابات
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۲

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه با حضور در ستاد انتخابات رای خود را به صندوق انداخت.

در حال تکمیل...

 


برچسب ها: انتخابات1400

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *