رئیس کل دادگستری استان مرکزی: هیچ کار تولیدی نباید با مشکل بروکراسی‌های غیرضرور متوقف بماند

17:54 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۹۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی: هیچ کار تولیدی نباید با مشکل بروکراسی‌های غیرضرور متوقف بماند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: خوشبختانه در استان مرکزی شاهد هم افزایی و همدلی مسئولین ارشد استان برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات صنایع وجود دارد و هیچ کار تولیدی نباید با مشکل بروکراسی‌های غیرضرور متوقف بماند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزائی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان بازدید از شرکت تولیدی و صنعتی دانش بنیان آلومینات اراک، اظهار کرد: دستگاه قضایی برای اجرا و تحقق شعار سال، نقش محوری قائل است و اعتقاد دارد در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری همه توان و ظرفیت‌ها باید پای کار بیاید.

وی افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعتی کشور است، نقش بسیار مهمی در تحقق شعار‌های اقتصادی سال دارد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: بخش عمده‌ای از انرژی و توان ما در استان مرکزی صرف تثبیت وضعیت موجود و جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید می‌شود و لذا رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی، اولویت دستگاه قضایی و همچنین مجموعه مسئولین و دستگاه‌های ارشد استان مرکزی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزائی عنوان کرد: شعار‌های سال توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و حکیمانه انتخاب می‌شوند و تحقق شعار‌های سال در همه بخش‌ها تحول ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه، تقویت و جهش تولید با مشارکت مردم موجب سرعت گرفتن رشد اقتصادی و ارتقای بهره‌وری می‌شود، اظهار کرد: دستگاه قضایی همه توان را برای رفع موانع موجود پای کار آورده و امیدواریم بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: تولید منجر به ثبات اقتصادی و بهره بردن لازم از منابع موجود می‌شود و خلق ثروت قطعا پشتوانه مهمی برای حفظ و نگه داری ارزش پولی کشور خواهد شد و مانع تزلزل در پول ملی از یک سو و از سوی دیگر اشتغال‌زایی پایدار و به تبع آن ثبات نهاد خانواده و امنیت روانی در سطح جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزائی با تاکید بر اینکه هیچ کار تولیدی نباید با مشکل بروکراسی‌های غیرضرور متوقف بماند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان مرکزی شاهد هم افزایی و همدلی مسئولین ارشد استان برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات صنایع وجود دارد که قابل تقدیر است و دستگاه قضایی در کنار صنایع برای جهش تولید نقش آفرینی می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *