هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره جنگ با حزب‌الله

22:26 - 31 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۱۱۶
هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره جنگ با حزب‌الله
مقام‌های آمریکایی درباره ورود به جنگ رژیم صهیونیستی با مقاومت لبنان هشدار دادند.

خبرگزاری میزان - سی‌ان‌ان در گزارشی به نقل از مقام‌های آمریکایی، می‌گوید: اسرائیل به واشنگتن از برنامه‌ریزی خود برای انتقال منابع به شمال به منظور آماده‌سازی برای حمله احتمالی به حزب‌الله اطلاع داده است.

مقام‌های آمریکایی با تاکید بر اینکه پیامد‌های جنگ گسترده بین رژیم صهیونیستی و حزب‌الله ویرانگر خواهد بود، گفته‌اند که احتمال جنگ با کمرنگ شدن شانس دستیابی به توافق بین اسرائیل و حماس در حال افزایش است.

به گفته این منابع، رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از اینکه گنبد آهنین مورد حملات گسترده حزب‌الله قرار بگیرد، ابراز کرده است.

سی‌ان‌ان در بخشی دیگر با اشاره به اینکه آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر اخیر خود به منطقه به یکی از همتایان عرب خود گفته که به نظر می‌رسد اسرائیل قصد حمله به لبنان را دارد، می‌گوید که این مقام عرب به بلینکن اطلاع داد که حزب‌الله تا زمانی که عملیات در غزه متوقف نشود، حملات خود را به اسرائیل متوقف نخواهد کرد.

در همین حال وزارت خارجه آمریکا، می‌گوید که واشنگتن به صراحت اعلام کرده که خواهان تشدید تنش در مرز لبنان و اسرائیل نیست اما حزب‌الله سرعت حملات خود را افزایش داده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *