۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در منطقه هانیوان ایلام رفع تصرف شد

11:11 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۳۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در منطقه هانیوان ایلام رفع تصرف شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام در منطقه هانیوان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسب دستور عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام و با حضور امیری مقدم معاون دادستان، یگان حفاظت راه و شهرسازی، یگان حفاظت محیط زیست، اجرائیات شهرداری، یگان ویژه و فرماندهی انتظامی شهرستان بیش از ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی رفع تصرف شد.

بخشنده گفت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و برخورد با زمین‌خواران، دستگاه قضایی با قانون‌شکنان در هر جایگاهی که باشند برخورد قاطع خواهد کرد.

وی افزود: با افرادی که به‌صورت غیرقانونی و بدون داشتن حق مالکیت و یا داشتن حق قانونی دیگری، اراضی ملی و دولتی را تصرف کرده، برخورد و ضمن مجازات از تصرفات آن‌ها جلوگیری می‌شود.

بخشنده، ضمن هشدار به متخلفان و سودجویان، اعلام کرد: با هرگونه تجاوز به بیت‌المال و انفال عمومی به شدت برخورد خواهد کرد و از کلیه دستگاه‌های ذیربط انتظار دارد در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، نهایت اهتمام را به‌کار ببندند.

گفتنی است در هفته گذشته مقدار  هزار و ۶۰۰ متر از اراضی دولتی رفع تصرف شده که این اقدام، مورد تقدیر و تشکر مردم منطقه و فعالان عرصه حفظ منابع ملی و طبیعی قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: رفع تصرف اراضی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *