بنا‌های مانع ساخت پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام با دستور قضایی تخریب شدند

16:27 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بنا‌های مانع ساخت پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام با دستور قضایی تخریب شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام در استان گیلان با اشاره به تخریب پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شهرداری خمام با تمکین از دستور قضایی ظرف ۵ روز معبر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پاکسازی کرد تا مقدمات بهره‌برداری را فراهم آورد.

خبرگزاری میزان - حامد اصیلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام از شروع به تخریب بنای مانع پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام به دنبال بازدید رئیس کل دادگستری استان از این شهرستان خبر داد.

حامد اصیلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمام با اشاره به بازدید رئیس کل دادگستری استان از این شهرستان در روز‌های گذشته اظهار داشت: به دلیل جانمایی ناصحیح مغازه‌های تجاری توسط شهرداری خمام در پیاده رو مشرف به ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهره برداری از این مجتمع فرهنگی مدت‌ها به تاخیر افتاده بود. 

وی با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان دستور تخریب ابنیه شهرداری را صادر کرد افزود: شهرداری خمام ضمن تمکین دستورات قضایی، راسا شروع به تخریب ۸ واحد سازه را آغاز کرده و ظرف مدت ۵ روز معبر کانون پرورش و فکری را پاکسازی کرده تا مقدمات بهره برداری از این مجتمع فرهنگی برای شهروندان مهیا شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *