مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در حسینیه علم الهدی رسیدگی کرد

14:11 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در حسینیه علم الهدی رسیدگی کرد
میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از نمازگزاران در حسینیه علم الهدی واقع در محله میدان خراسان با حضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران حسینیه علم الهدی با حضورمدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه وتعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در تاریخ سه شنبه مورخه ۱۲ تیر۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۲ شب برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه عده‌ای از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و ازنزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۲۰ نفر از مردم پرداختند واقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

سید علی اصغر رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب وعشا اظهار کرد: امروز به مشکلات حقوقی وقضایی ۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی و ۱۴ فقره درخواست را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز خدمت مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران و مسئولان عالی قضایی دارند، در لیست ملاقات قرار گرفته و حضورا ابلاغ شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری یا درخواستشان مربوط به روئسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و دراسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بیان کرد: چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات محترم اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بررسی و رسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *