میز خدمت قضایی اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در محل اقامه نماز جمعه تهران برگزار شد

12:23 - 09 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۷۵۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
میز خدمت قضایی اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در محل اقامه نماز جمعه تهران برگزار شد
میزخدمت قوه قضاییه جهت رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی نمازگزاران در روز جمعه مورخ ۸ تیر ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - میزخدمت قوه قضاییه جهت رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی نمازگزاران در محل اقامه نماز جمعه واقع در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح تا ساعت ۱۴ و ۳۰ روز جمعه با حضور تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این خصوص اظهار کرد: در این میز خدمت ۲۰ نفر مراجعه کرده اند که علاوه بر راهنمایی و ارشاد تخصصی و کامل، ۱۵ فقره درخواست کتبی از مراجعه کنندگان و نمازگزاران دریافت شده، درخواست‌های کتبی اخذ شده به سرعت توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با رویکرد حل مساله کارشناسی و رسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: میز خدمت قوه قضاییه هر هفته در محل اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود را از رئیس  قوه قضاییه ومسئولین عالی قضایی وانتقادات و پیشنهادات مدنظر را بصورت کتبی به نمایندگان اداره کل ارتباطات مردمی مستقر در محل میز خدمت نماز جمعه تقدیم کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *