مسئولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی ۱۷ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

10:29 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی ۱۷ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران و رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه معاون قضایی خود در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۷ مراجعه‌کننده رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازم هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان با مردم، چمن سرا معاون قضایی رئیس کل و سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران ۱۱ تیر ماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به تعداد ۱۱ فقره پرونده که ۳ فقره از آن‌ها پرونده‌های کثیرالشاکی بود رسیدگی کرد.

همچنین در تاریخ ۱۲ تیرماه علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان و حجت‌الاسلام والمسلمین جناب موسوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در محل اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور پیدا کردند. ضمن اینکه از وی به عنوان مسئولین قضایی یکی از استان‌های شاخص در حوزه رسیدگی به درخواست‌های مردمی تقدیر و تشکر به عمل آمد، به تعداد ۶ فقره پرونده که ۳ فقره پرونده کثیرالشاکی و ۳ فقره پرونده اشخاص عادی بود رسیدگی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *