رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در مرکز ارتباطات مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد

15:35 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۲۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در مرکز ارتباطات مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد
رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه‌کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین نبی الله داودی مازندرانی امروز (چهارشنبه ۶ تیر ماه) در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور سید علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در ارتباط با برخی پرونده‌ها و درخواست‌های مطروحه در چارچوب قانون دستوراتی را صادر و برای راهنمایی بیشتر مراجعان ارشادات لازم را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین داودی مازندرانی در حاشیه این ملاقات مردمی اظهار کرد: مردم از مسئولان قوه قضاییه و دیگر قوا انتظار دارند که مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را به صورت حضوری استماع کنند دیدار‌های مردمی بدون واسطه با مسئولان موجب آرامش خاطر مردم می‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار با مسئولان نظام و قوه قضاییه نسبت به ملاقات‌های مردمی مستمر تاکید فراوانی داشتند بنابراین جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان ملاقات‌های مردمی با مسئولان مربوطه صورت می‌گیرد تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات بیان کرد: در این ملاقات‌های مردمی راهنمایی و ارشادات‌های لازم به مراجعه‌کنندگان انجام شود چرا که بسیاری به دلیل نداشتن آگاهی‌های حقوقی نیاز به توجیه داشتند. طبق فرامین مقام معظم رهبری و توصیه رئیس قوه قضاییه در این ملاقات مردمی مقرر شد که یک روز در هر ماه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور پیدا کرده و به بررسی مشکلات آن‌ها بپردازم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *