رئیس کل دادگستری مازندران: از ابتدای سال بیش از ۱۴ هزار پرونده در محاکم قضایی ساری مختومه شد

15:13 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۵۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: از ابتدای سال بیش از ۱۴ هزار پرونده در محاکم قضایی ساری مختومه شد
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود ۱۶ هزار و ۵۷۸ فقره پرونده طی ۳ ماه نخست امسال به محاکم عمومی و انقلاب شهرستان ساری خبر داد و گفت: ۱۴ هزار و ۹۹۷ فقره پرونده از تعداد فوق الذکر مختومه شده است.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه بازدید از دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز مازندران، با بیان اینکه نحوه خدمت‌رسانی به مردم باید در راستای برنامه‌های موجود در سند تحول و تعالی قضایی باشد، افزود: بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه قضایی در سراسر استان یکی از برنامه‌های مستمر ماست تا از نزدیک به رصد امور پرداخته و مشکلات و موانع قضایی مردم در چهارچوب قانون مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تقدیر از زحمات قضات و کارمندان، بر تحقق کامل بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدالت محوری و تسریع در رسیدگی پرونده‌ها تاکید کرد و افزود: کاهش اطاله دادرسی، رسیدگی دقیق به پرونده ها، صدور آرای متقن، رعایت بی طرفی و حفظ حرمت شهروندان، از جمله مواردی است که باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

پوریانی تصریح کرد: همواره یکی از منویات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه، حفظ کرامت ارباب رجوع و افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از نحوه خدمت رسانی است که در سند تحول قضایی بر آن تاکید فراوان شده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان مجموعه دادگاه‌های مرکز استان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۶ هزار و ۵۷۸ فقره پرونده به محاکم عمومی و انقلاب شهرستان ساری وارد و با تلاش و پیگیری همکاران، تعداد ۱۴ هزار و ۹۹۷ فقره پرونده از تعداد فوق الذکر مختومه شده است.

 معاونین رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز در ابن بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *