رئیس کل دادگستری استان مازندران به درخواست ۲۲۰ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کرد

15:18 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۳۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مازندران به درخواست ۲۲۰ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری مازندران و مسئولان قضایی استان در دیدار مردمی این هفته با ۲۲۰ نفر یه صورت مستقیم و بی‌واسطه دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه جلسه دیدار مردمی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ارتباط با مردم و حضور در میان آنان را همواره مورد توصیه قرار داده و این امر را دارای «برکات بسیار» عنوان کرده‌اند، همچنین رئیس قوه قضاییه نیز همواره بر دیدار با مردم تاکید داشته‌اند تا از این طریق برخی از مشکلات مراجعان در مراجع قضایی مرتفع شود.

وی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و توجه به خواسته‌های مشروع و به حق مردم و ارتباط مستقیم با آنان و ارائه پاسخ موثر به سوالات، جلسات ملاقات مردمی به شکل منظم در روز‌های سه شنبه هر هفته در اداره مرکزی دادگستری مازندران و دادگستری‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، علاوه بر برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی، دیدار‌های مستمر با مردم در مکان‌های عمومی از جمله مصلی‌های نماز جمعه و مساجد سراسر استان نیز با برپایی میز خدمت برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران و مسئولان قضایی استان در دیدار مردمی این هفته با ۲۲۰ نفر یه صورت مستقیم و بی واسطه دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *