رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های قضایی ۷۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

13:31 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های قضایی ۷۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری ایلام به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۷۵ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - دیدار مردمی عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی، با اقشار مختلف مردم و مراجعین به دستگاه قضایی استان برگزار شد.

در این دیدار ۷۵ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره مشکلات خود را با علی‌محمدی و معاونین قضایی وی مطرح کردند و پس از بررسی هر پرونده ارشاد و معاضدت لازم و حسب مورد دستورات مقتضی صادر شد.

در حاشیه این دیدار، رئیس کل دادگستری استان ایلام به اهمیت رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و مراجعین اشاره کرد و گفت: در سند تحول و تعالی دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع و کرامت محوری و رسیدگی به تظلمات، شکایات و دعاوی آنان به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

علی‌محمدی اذعان داشت: لزوم فراهم کردن زمینه ارتباط آسان و مستقیم مردم و مراجعین به دادگستری با مسئولین قضایی، برخورد توام با مهربانی و کرامت در عین رعایت عدالت و قاطعیت قضایی و پیگیری درخواست‌هاست و مشکلات آنان به کلیه حوزه‌های قضایی استان نیز ابلاغ شده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام پس از بررسی درخواست‌های مطرح شده از قبیل درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، درخواست بازبینی و بررسی مجدد برخی از پرونده‌ها، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تقاضای عفو و بخشودگی، به منظور رفع مشکلات موجود و پیگیری مطالبات شهروندان، دستورات لازم را صادر کرد.

متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام، می‌توانند با مراجعه به وب سایت دادگستری کل استان به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *