گفت‌وگو|

طهماسبی: نکونام و استقلال این فصل کار سختی خواهند داشت/ بازیکنان کلیدی فصل قبل باید حفظ شوند

1:22 - 30 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۶۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طهماسبی: نکونام و استقلال این فصل کار سختی خواهند داشت/ بازیکنان کلیدی فصل قبل باید حفظ شوند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امسال کار برای جواد نکونام سخت خواهد بود، او باید تیم را باید به گونه‌ای جلو ببرد تا مشکلی به وجود نیاید.

بهمن طمهاسبی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مشکلات همیشگی تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: همیشه استقلال قبل از آغاز هر فصل یا مدیر ندارد یا مربی، به خاطر همین مشکل نیز امسال فرصت‌های زیادی را در فصل نقل و انتقالات از دست داد. اگر مدیریت نتواند بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند، تیم در ادامه مسابقات به مشکل خواهد خورد. هم اکنون نیز با از دست رفتن زمان، بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب نشدند و این مسئله در ادامه فصل برای استقلال مشکل به وجود خواهد آورد.

*با شرایط موجود استقلال نمی‌تواند از عهده جذب بازیکن باکیفیت بربیاید

وی افزود: هم اکنون نیز بازیکن آنچنانی باقی نمانده است تا استقلال به خدمت بگیرد. اگر بازیکنانی هم به تیم‌های دیگر نرفته باشند، آن قدر مبلغ رضایت‌نامه‌شان بالاست که باشگاه از لحاظ مالی نمی‌تواند بازیکن مورد نظر کادر فنی را به جذب کند‌

کارشناس فوتبال اضافه کرد: استقلال بدهی‌های زیادی به مربیان و بازیکنان سال‌های گذشته و فصل قبل خود دارد و به خاطر همین موضوع نمی‌تواند از عهده جذب بازیکن باکیفیت بربیاید.

*استقلال کار سختی برای جلب رضایت هواداران خواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه امسال کار برای جواد نکونام سخت خواهد بود، بیان کرد: نکونام امسال تیم را باید به گونه‌ای جلو ببرد تا مشکلی به وجود نیاید. هیچ کدام از مسابقات لیگ برتر برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها آسان نخواهد بود، برای همین استقلال فصل خیلی سختی را پیش‌رو دارد تا رضایت هواداران را جلب کند. ولی با این حال هر تیمی که برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد بالطبع می‌تواند نتایج بهتری بگیرد و در پایان فصل به هدف دلخواه‌اش دست پیدا کند.

طهماسبی در خصوص برگزاری دربی در هفته پنجم گفت: دیدار دربی در هفته پنجم برای نکونام خیلی سخت خواهد بود تا هرطور شده تیم را به بازی حساس و مهم مقابل پرسپولیس برساند.

*تمدید قرارداد بازیکنان پارسال برای استقلال حیاتی است

وی درباره اینکه باید بازیکنان فصل قبل حفظ شوند، اظهار کرد: امیدوارم علی خطیر تمهیدات و تدابیری داشته باشد که حداقل بتواند اکثر بازیکنان کلیدی فصل قبل را در تیم حفظ کند، چون کار آنقدر برای استقلال سخت است که تمدید قرارداد بازیکنان پارسال هم برای استقلال حیاتی است. مهدی قایدی، محمد محبی و سیلوا از تیم جدا شدند که سال گذشته نفرات تأثیرگذاری بودند که امیدوارم بازیکنان خوبی جایگزین آنها شوند.

طهماسبی در مورد شایعه جدایی مهرداد محمدی از استقلال خاطرنشان کرد: محمدی بازیکن خوبی است و او یکی نفرات مدنظر نکونام بوده که جذب شد. باشگاه باید بتواند تعهدات مالی او را برآورده کند تا جدا نشود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *