گاریدو: فرصت بازی به هیچ بازیکنی هدیه داده نمی‌شود/ برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم است

14:29 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گاریدو: فرصت بازی به هیچ بازیکنی هدیه داده نمی‌شود/ برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ما سختی بازی فردا را می‌دانیم، چون شمس‌آذر قزوین یک تیم پیچیده است و کیفیت بالایی دارد.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو در نشسته خبری این تیم پیش از بازی با شمس‌آذر قزوین گفت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ماست. ما می‌دانیم برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم هستند. مخصوصاً در لیگ و می‌خواهیم برنده باشیم و نتایج خوبمان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: مثل همیشه سختی‌های بازی را می‌می‌دانم. آن‌ها تیم پیچیده‌ای هستند. ما می‌توانیم‌ از پس این بازی بربیاییم و زمانی که سختی بازی را ببینیم بازی خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال نتیجه خواهیم بود.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس افزود: مطمئنا وقتی تغییر سرمربی در شمس‌آذر انجام می‌شود تغییراتی در تیم انجام می‌شود. ما تمام بازی‌های قبلی را تحلیل کردیم و تغییراتی که کی توانند داشته باشند در بازی می‌تواند با سرمربی جدید انجام شود و این قابل پیش‌بینی خواهد بود.

گاریدو درباره احتمال حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم گفت: فرصت‌ها هدیه داده نمی‌شوند و این بازیکنان هستند که فرصت‌ها را کسب می‌کنند. برای سرمربی دو نوع عواقب وجود دارد. یک برد بازی دوم نگاه به تمرینات بازیکنان. سرمربی در تمرینات متوجه می‌شود که چه کسی در سطح خوبی قرار دارد. بازیکنانی که در تمرینات سطح خوبی ندارند بازی نمی‌کنند. بازیکنان جوان به تجربه هم نیاز دارند و از نظر ذهنی نیز باید قوی باشند. 

وی بیان کرد: بازیکنان جوان باید تمرکز داشته باشند تا اتفاقات خوبی برای آن‌ها بیفتد. پیام من در این موضوع واضح است. وقتی کار کنی می‌توانی بازی کنی. وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند یک دلیل دارد و آن هم خوب تمرین نکردن است.

گاریدو در پاسخ به این پرسش که چرا علیپور در لیگ نخبگان در پست وینگر بازی کرد، گفت: همه ما باید حرفه‌ای برخورد کنیم و هرکسی باید شغل خودش را به درستی انجام دهد. شغل من سرمربیگری است و کار می‌کنم. من نسبت به کسانی که سرمربی نیستند یک امتیاز دارم. تمام طرفداران نباید اطلاعات را داشته باشند. اما خبرنگاران باید این ماجرا را بدانند. فکر می‌کنم هسته کلیدی سوال این است که چرا علیپور وینگر بازی کرد درصورتیکه هیچوقت در این پست نبوده است. اگر شما کار خودتان را درست انجام می‌دادید متوجه می‌شدید که علپور اکثر بازی‌ها متمایل به راست بازی کرده است.

وی ادامه داد: علیپور بازیکن حرفه‌ای است و برای تیم بازی می‌کند. علیپور قبلا در این پست بازی کرده است. توصیه من به خبرنگاران این است که قبل از پرسش تحقیق لازم را داشته باشند تا اطلاعات را به مردم بدهند.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: به عنوان سرمربی ترجیح می‌دهم در استادیوم خودمان با حضور تماشاگران و چمن خیلی خوب بازی کنیم. این یک امتیاز مثبت برای ما است که من به عنوان سرمربی این امتیاز را ندارم. متاسفانه این امتیاز را نداشتیم که در زمین خودمان بازی کنیم. این مشکلات وجود دارد و ما باید دنبال راهکار برای آن باشیم.

وی عنوان کرد: باید تمام تلاشمان را کنیم که در چمنی که هستیم بازی خودمان را انجام دهیم. باید از مسئولان استادیوم درخواست کنیم که بهترین چمن را به ما ارائه دهند تا بهترین کیفیت خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم به استادیوم خودمان برگردیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل مصدومیت پرتعداد بازیکنان چیست و آیا این موضوع به نبود زیرساخت و چمن مناسب و تاثیر آن بر می‌گردد، گفت: از شما نمی‌خواهم گواردیولا باشید. شما خبرنگار هستید و باید اطلاعات درست داشته باشید. می‌گویید مصدومان زیادی داریم، باید تعداد مصدومان دیگر تیم‌ها هم بدانید و بگویید زیاد است یا کم است. در تمام کشور‌ها بازی‌های زیادی انجام می‌شود. تیم‌های بزرگ ماهی ۴ یا ۵ مصدوم دارند، چون سفر و بازی‌های زیادی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی هستند که با تیم ملی نیز بازی می‌کنند. وقتی کسی می‌گوید بازیکنان مصدوم زیادی داریم باید حد وسط را نیز بداند. خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. مصدومیت همیشه در فوتبال وجود دارد. بازیکنانی هستند که بازی‌های زیادی را می‌گذرانند و در تیم ملی نیز فعالیت دارند و در این زمان سرمربی باید از بازیکنان خود محافظت کند. همچنین بازیکنانی هستند که می‌خواهند تمام بازی‌ها در زمین باشند، اما سرمربی این اجازه را نمی‌دهد تا از فیزیک بازیکن محافظت کند. 

گاریدو در پایان گفت: این یک حالت طبیعی در فوتبال است. مصدومیت و فشار در تمرینات زیاد است و این یک قسمت از این ورزش است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *