مهاجری: بازیکنان شمس‌آذر می‌توانند سورپرایزی مقابل پرسپولیس باشند

16:13 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجری: بازیکنان شمس‌آذر می‌توانند سورپرایزی مقابل پرسپولیس باشند
سرمربی شمس آذر قزوین گفت: بازی با پرسپولیس چالش سختی برای ماست، اما بازیکنان ما می‌توانند سورپرایزی ویژه برای لیگ برتر داشته باشند.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس اظهار داشت: درباره شرایط بازی فردا با توجه به اینکه فقط یک جلسه تمرین کردیم از نطر فنی بحثی ندارم. خوشحالم در دیار جدیدی فعالیت می‌کنم و امیدوارم با تلاش بازیکنان امانت دار خوبی باشم و به جایگاه شایسته‌ای برسیم. امیدوارم بتوانیم روز‌های خوبی راتجربه کنیم. شمس آذر نشان داده اهداف بزرگی دارد. ما در مسیری هستیم برای مسیر بهتر. بازی با پرسپولیس چالش سختی برای ماست.

سرمربی تیم شمس آذر افزود: این شغل ماست. از مالکیت، مدیریت و هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی هم تشکر می‌کنم. آن چیزی که خاطر ما را جمع می‌کند بازیکنانی داریم که پرتوان و با انگیزه هستند که کمتر به آن‌ها توجه شده و اگر توجه بیشتری شود مثل فصل گذشته آن‌ها می‌توانند به تیم‌های بزرگ‌تر بروند. ظرفیت بالایی داریم. با پرکردن جای خالی می‌توانیم تیم کاملی بشویم و در ادامه مسیر همان شمس آذری بشویم که همه از آن انتظار دارند. به روز‌های آینده امیدوار هستیم و این انگیزه و امید ما را بیشتر می‌کند.

وی در مورد اینکه هدف گذاری مدیران باشگاه از حضور در لیگ برتر چیست؟، سقوط نکنند یا در جمع چند تیم بالای جدول باشند، گفت: هیچ وقت شرایط شروع کارم را نمی‌بندم و بگویم من بستم که رتبه تیم را تک رقمی کنم یا حفظ کنم. در لیگ برتر، به قول سینمایی‌ها آخر داستان باز است که با تلاش و همیت بیشتر بتوانیم روز به روز شرایط بهتری را برای خودمان رقم بزنیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست و از زیبایی‌های فوتبال همین است و تلاش می‌کنیم بهترین خودمان باشیم و حمایت هم بشویم و کاستی‌ها را هم کامل کنیم. ته داستان را نبستیم و باز است شاید به رتبه‌های بهتر برسیم.

سرمربی شمس آذر درمورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس به هماهنگی کاملش رسید و تایید حرفم هم نتایجی است که این تیم گرفته و یک سختی داریم که توان پرسپولیس است. از این طرف هم می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم و من از تمرین با بازیکنان انرژی مثبت گرفتم. اینقدر بازیکنانم خوب کار کردند اگر اشتباهات مان را در گذشته انجام ندهیم و خوب کار کنیم می‌توانیم مقابل پرسپولیس یک روز خوب را برای خودمان رقم بزنیم.

مهاجری در مورد اینکه وضعیت نامناسب زمین چمن شهدای شهر قدس به سود شماست یا نه گفت: فلسفه فوتبالم را می‌دانید. هیچ وقت ضد فوتبال بازی نکردم و فوتبال بازی کردم وتاوانش را هم دادم. تیم‌های من به گونه‌ای بازی می‌کنند که فوتبال زیر سوال نرود. می‌خواهیم فوتبالی بازی کنیم که از آن لذت ببریم و در کنارش هم نتیجه بگیریم. البته به زمان نیاز دارم، ولی زمین نسبت به بازی اول که در بازی با هوادار در آن مسابقه انجام دادیم وضعیت بهتری دارد.

وی در مورد اینکه در شمس آذر با سه تیمی بازی دارید که سه بار با خیبر با آن‌ها بازی کردید و این به سود شماست یا نه گفت: این خاصیت فوتبال است و از فردای خودت خبر نداری. اگر می‌دانستیم برنامه ریزی دیگری می‌کردیم و هدف ما چیز دیگری بود. اکنون در مسیری دیگر قرار گرفتیم تمام وجودمان را قبلا درخیبر گذاشتم. از لحظه لحظه حضورم در خرم آباد لذت بردم و با همان انگیزه و اراده به شمس آذر آمدم.

مهاجری در مورد اینکه آیا در حقش در خیبر جفا نشده گفت: تمام تمرکزم روی شمس آذر است و مالک دارد و مالک محور است. به تصمیمش احترام می‌گذارم تا روزوی که هستم می‌مانم. با تمام وجود تلاش می‌کنم و بعد هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد مشکل کمبود بازیکن گفت: ما ۵ جای خالی داریم و باید بازیکن جذب کنیم. ۴۸ ساعت شلوغی داشتیم. معارفه، تمرین و بازی با پرسپولیس و جمع کردن تیم و جلسات فنی. ولی صحبت‌های کلی با باشگاه کردیم که تیم باید تقویت شود. بازیکنان شایسته‌ای داریم، ولی پازل ما باید کامل شود.

مهاجری در مورد اینکه در هفته اول با خیبر در شهدای شهر قدس پیروز شدید و فردا هم این مساله به سود شماست گفت: ادم خرافاتی نیستم، ولی سال قبل در خرم آباد ما بدون مساوی در بازی‌های خانگی قهرمان شدیم. اما در لیگ برتر باخت آوردیم. مهم جایگاه تیم است. ما مقابل تیم بزرگی بازی می‌کنیم. البته خودمان را کوچک حساب نمی‌کنیم و فردا بازیکنان ما می‌توانند سورپرایزی برای لیگ داشته باشند. به لحاظ ارایه فوتبال بحث نتیجه با حمله و اتفاقات فوتبال رقم می‌خورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *