طاهری: با موسیمانه به بالای جدول برمی‌گردیم

11:09 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طاهری: با موسیمانه به بالای جدول برمی‌گردیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مربیان قبلی زحمت کشیدند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم با این مربی تیم به جدول برمی‌گردد.

خبرگزاری میزان - بیژن طاهری در حاشیه مراسم معارفه موسیمانه سرمربی جدید استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم امروز برگ جدیدی در تاریخ استقلال رقم خورد. دیگر به گذشته کاری نداریم که چه کسی نتیجه گرفته است یا چه کسی نتیجه نگرفته است. همه باید از این سرمربی حمایت کنیم تا انشا الله با تیم خوبی که داریم به جدول برگردیم و امتیازاتی که از دست دادیم را جبران کنیم.

وی در ادامه گفت: همیشه گفتم تیممان بازیکنان خوبی دارد. یک مربی باتجربه می‌خواستیم. مربیان قبلی زحمت کشیدند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم با این مربی تیم به جدول برمی‌گردد و بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد.

طاهری در ادامه تصریح کرد: هواداران همیشه صبر کردند. روز‌های سختی را در این دو سال گذراندند. انشاالله یک فرصت کافی به سرمربی جدید می‌دهیم تا تیم به روز‌های اوج خود بازگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: نظرات مدیریت و سرمربی در جذب بازیکن مهم است. به نظر من مهاجمان بدی نداریم. بازیکنان میانی ما نیز همه گلزن هستند، اما در پایان باید جذب یا عدم جذب با نظر مربی و سرمیی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *