مواریس: برای مسابقه امروز بهترین شرایط را داریم

16:47 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مواریس: برای مسابقه امروز بهترین شرایط را داریم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای اینکه رو به جلو فکر کنیم و رو به جلو عمل کنیم.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با شارجه امارات، اظهار داشت: ما در جریان مسابقات خود یک توقف برای بازی تیم ملی داشتیم و این موضوع تا حدودی برای ما دشوار بود، ۷ بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و اخیرا‌ً برگشتند و تنها در چند تمرین با ما بودند.

وی در ادامه گفت: به هر حال موقعیت خوبی بود که با برخی جزییات کار کنیم و در حال حاضر آماده هستیم و بهترین شرایط را داریم برای اینکه رو به جلو فکر کنیم و رو به جلو عمل کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا اعتماد به نفس سپاهان با پیروزی در بازی استقلال تاجیکستان افزایش یافت یا خیر، تصریح کرد: بحث، بحث اعتماد به نفس نیست؛ بحث این است که ما بازی استقلال و بازی خود را در لیگ نیز بردیم و موضوع مهم برای تیم این است که تیم بردهای بیشتری به دست آورد.

مورایس در ادامه تاکید داشت:در این شرایط می‌توانیم چیزهای جدید و انرژی جدید به دست آوریم و نه‌تنها بازی آسیایی بلکه بازی لیگ؛ انتظار یک بازی رقابتی داریم چون یک تیم خوب با بازی رقابتی پیش‌رو داریم. 

سرمربی طلایی پوشان در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که هر روز این تیم رشد می‌کند و انتظار یک جو خوب بازی و هواداران خوب را دارم.تیم شارجه هواداران خوبی دارد و مطمئنم هواداران زیادی هم از ایران برای این بازی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *