برگزاری فینال کراسفیت جزیره در کیش با جوایز ۴۰۰ میلیون تومانی

12:12 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برگزاری فینال کراسفیت جزیره در کیش با جوایز ۴۰۰ میلیون تومانی
فینال کراسفیت جزیره در کیش برگزار می شود که برای این دوره از رقابت ها جوایز ۴۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی انجمن کراسفیت در فدراسیون وزنه برداری، نهمین دوره فینال کراسفیت جزیره تحت عنوان آیلند گیمز زیر نظر انجمن کراس فیت ایران در فدراسیون وزنه برداری و موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش به همراه کمیته کراس فیت جزیره کیش تحت مدیریت مهران کاشانی و هیات وزنه برداری کیش با ریاست امید نایبی با عنوان بزرگ‌ترین رویداد این رشته در کشور برگزار می‌شود.

مرتضی کاشانی مسئول کمیته ساحلی انجمن کراس فیت و مسئول برگزاری رقابت‌های کراس فیت فینال جزیره کیش درباره برگزاری این رقابت مهیج و پرطرفدار که هر ساله در کیش برگزار می‌شود، گفت: در نهمین دوره مسابقات  فینال جزیره میزبان ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور و همچنین ورزشکاران کشور‌های همسایه خواهیم بود. برنامه ریزی ما برای امسال به این صورت است که در تاریخ ۱۵ آبان ماه  ثبت نام آغاز خواهد شد و  ورزشکاران ۱۵ روز  زمان دارند تا با ثبت نام در سامانه مسابقات آمادگی خودشان رو اعلام کنند. همچنین در تاریخ دوم اذر ماه تست‌های انلاین فینال جزیره رونمایی خواهد و ورزشکاران بعد از رویت تست‌ها یک هفته زمان دارند تا بهترین اجرای خودشون رو به نمایش بگذارند. بعد از داوری تمام تست‌ها نفرات برترجواز حضور در فینال حضوری را در کیش پیدا خواهند کرد.

او همچنین توضیح داد: تعداد نفرات راه یافته در دسته حرفه‌ای انفرادی: ۳۰ ورزشکار، دسته اماتوری انفرادی: ۵۰ ورزشکار، دسته مستر+۳۵ انفرادی: ۲۰ ورزشکار، دسته مستر +۴۰ انفرادی: ۱۰ ورزشکار، دسته مستر +۴۵ انفرادی: ۱۰ ورزشکار و دسته تیمی ۳ نفره: ۱۰تیم برتر خواهد بود که وارد فینال حضوری در کیش خواهند شد.

کاشانی با بیان اینکه در نهمین سال میزبان شش دسته از گرو‌های سنی مختلف و تیمی، حرفه‌ای و آماتوری هستیم، خاطرنشان کرد: اینمسابقات از تاریخ ۱۸ دی ماه در جزیره کیش به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد و در مجموع  ۴۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و تعداد زیادی جوایز نفیس به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

رییس کمیته کراس فیت کیش در پایان خاطرنشان کرد: جا داره به عنوان عضو کوچکی از خانواده کراس فیت کشور از سهراب آزاد رئیس انجمن کراس فیت و تیم فنی و تیم داوری مسابقات که برای ورزش کشور تلاش شبانه روزی می‌کنند تا فضای رقابتی و دوستانه در ورزش کشور ایجاد شود، تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/


برچسب ها: کراس فیت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *