از ژیمناست‌های ملی‌پوش تهرانی تجلیل شد

11:58 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۷۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
از ژیمناست‌های ملی‌پوش تهرانی تجلیل شد
طی مراسمی از ژیمناست‌های ملی‌پوش استان تهران اعزامی به رقابت‌های آسیایی ازبکستان تجلیل شد.

خبرگزاری میزان - در این مراسم که به همت هیئت ژیمناستیک استان تهران و با حضور علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد ملی‌پوشان تهرانی اعزامی به رقابت‌های آسیایی ازبکستان و مربیان سازنده آن‌ها جوایز نقدی دریافت کردند. در همین راستا محمدرضا خسرونژاد، سیدمحمد شفیعی، هومن جعفری و علی اسدی به عنوان ورزشکار و منصور راضی‌نژاد و مسعود جودی به عنوان مربیان سازنده این قهرمانان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در خلال این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اهمیت ژیمناستیک و تاثیر آن در رشته‌های مختلف، گسترش و اشاعه این رشته پایه درسطح استان و کشور را از جمله شاخص‌های توسعه یافتگی کلیت ورزش عنوان کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان از هر گونه اهتمام و جدیت هیئت ژیمناستیک در راستای توسعه این ورزش در هر دو بخش قهرمانی و عمومی حمایت می‌کند.

وی گفت: به همین منظور بزودی جشنواره بزرگ ژیمناستیک در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد. امیدوارم اقداماتی از این دست در سایه حمایت صدا و سیما و رسانه‌های گروهی موجب گرایش بیش از پیش علاقه‌مندان به رشته پایه و مادر ژیمناستیک شود.

محسن خوش طینت، رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران نیز از برنامه‌های گسترده هیئت برا گسترش این رشته، حمایت و رسیدگی نسبت به قهرمانان و مربیان فعال و زحمتکش و جذب حداکثری مخاطبین این ورزش در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *