گفت‌وگو|

ناصری: ونزوئلا حریف آسانی نبود، اما ملی‌پوشان عالی ظاهر شدند/ جام جهانی فوتسال دیگر مثل گذشته نیست

7:45 - 27 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ناصری: ونزوئلا حریف آسانی نبود، اما ملی‌پوشان عالی ظاهر شدند/ جام جهانی فوتسال دیگر مثل گذشته نیست
پیشکسوت فوتسال ایران گفت: تیم ملی فوتسال ایران نسل خوبی شکل داده و این بازیکنان برای کسب نتیجه خوب از تجربه بالایی برخوردار هستند.

رضا ناصری در گفت‌وگو با میزان، دربارهتیم ملی فوتسال مقابل ونزوئلا در نخستین دیدارش در جام جهانی ازبکستان، اظهار داشت: رقابت با ونزوئلا بازی ساده‌ای نبود، دیدیم که این تیم چندین شانس و موقعیت در مسابقه ایجاد کرد و نباید صرفاً نتیجه را نگاه کنیم.

وی افزود: ونزوئلا حریف آسانی نبود، اما ملی‌پوشان فوتسال ایران فوق‌العاده عمل کردند؛ البته لازم است بازیکنان تا پایان تورنمنت انرژی خود را تمام نکنند و بازی به صورت چرخشی به همه برسد. خوشبختانه این مسابقه را بردیم و این پیروزی خیلی مهم بود، زیرا بازی نخست بود و برای رقابت‌های آینده بچه‌ها با روحیه بهتری وارد میدان می‌شوند.

ناصری در ادامه تصریح کرد: ان‌شاءالله در این تورنمنت که بسیار سنگین است، بچه‌ها با همین روحیه برابر گواتمالا ظاهر شوند، نباید تیم‌ها را دست کم گرفت زیرا سطح تیم‌های ملی به هم نزدیک شده و دیگر مثل قدیم بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست.

پیشکسوت فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که ایران چه عملکردی در این تورنمنت خواهد داشت، مطرح کرد: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید بازی‌های آینده را نیز ببینیم، اما با توجه از سطحی که از تیم ملی دیدم و تجربه بالایی که این نسل خوب فوتسال ملی ما دارد، قطعاً در پایان جام جهانی با نتیجه خوبی به خانه برمی‌گردند. 

وی در ادامه عنوان کرد: جام جهانی دیگر مثل گذشته نیست و همه تیم‌ها در سطح بالایی قرار دارند و حتی در بازی امروز نیز با وجود برد پُرگلی که داشتیم، در برخی اوقات شاهد بودیم که بازی گره خورده بود.

ناصری در‌ پایان خاطرنشان کرد: وحید شمسایی تاکنون بسیار خوب عمل کرده و من احساس می‌کنم، کم کم به تمام بچه‌ها در دقایق بیش‌تری بازی می‌دهد تا در اواخر تورنمنت کم نیاورند و آمادگی کیفی و فنی لازم را داشته باشند. چشم‌امید مردم به کسب نتیجه خوب توسط تیم ملی است و مردم با نتایج این نسل طلایی شاد خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *