بازیکنان استقلال پس از برتری مقابل الغرافه چه گفتند؟

0:43 - 27 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان استقلال پس از برتری مقابل الغرافه چه گفتند؟
بازیکنان استقلال پس از برتری پرگل مقابل الغرافه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

خبرگزاری میزان - اعضای تیم فوتبال استقلال پس از برتری پرگل مقابل الغرافه در نخستین هفته از لیگ نخبگان آسیا به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

چشمی: باعث شرمندگی است و از تیم حریف عذرخواهی می‌کنم

روزبه چشمی پس از برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل الغرافه در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: به بازیکنان و هواداران مان تبریک می‌گویم. بازی سختی مقابل تیم خوب الغرافه داشتیم. خوشبختانه بعد از ۲ هفته سختی که داشتیم، توانستیم به یک برد خوب برسیم.

وی در نورد وضعیت زمین بازی گفت: ابتدا تشکر می‌کنم که به هر شکلی بود زمین ورزشگاه شهر قدس را به بازی رساندند، اما در مجموع باعث شرمندگی است و از تیم حریف هم عذرخواهی می‌کنیم. پتانسیل کشور ما بسیار بالاست و باید در همین تهران ما ۴، ۵ زمین داشته‌باشیم. لیاقت کشور، مردم و فوتبالیست‌های ما بیشتر از اینهاست.

مدافع استقلال در مورد ینکه هوادران از خرید‌های استقلال راضی هستند، عنوان کرد: باید هم همینطور باشد. البته همه تلاش کردند و امیدواریم ادامه دار باشد. تمام تمرکز ما روی بازی جمعه مقابل نساجی است و باید آنجا هم سربلند باشیم.

نوازی: بازیکنان فوق‌العاده بودند و شروع خوبی داشتیم

محمد نوازی پس از پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل الغرافه درمورد این مسابقه اظهار داشت: تیم‌مان خوب بازی کرد و شروع خوبی داشتیم. دست همه درد نکند. از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنم که این ورزشگاه را برای این مسابقه آماده کردند. بازیکنان فوق‌العاده بودند و شروع خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: انشالله این برد پایانی بر حواشی باشد. متاسفانه حواشی تولید می‌شود و انشالله با این برد همه چیز درست خواهد شد.

مرادمند: کیفیت زمین افتضاح بود!

محمدحسین مرادمند پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الغرافه درمورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تماشاگرپسند بود. 

وی درمورد بازگشتش به استقلال، خاطرنشان کرد: دوست ندارم درمورد این بازی صحبت کنم. خیلی خوشحال هستم. استقلال در روز‌های سخت خودش را نشان می‌دهد. اگر همدل باشیم هر کاری می‌توانیم بکنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درمورد بازی بعدی این تیم در لیگ نخبگان آسیا، خاطرنشان کرد: بازی با السد سخت است و بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی بعدی ما با نساجی است.

مرادمند درخصوص کیفیت زمین مسابقه گفت: زمین مسابقه خوب نبود؛ کیفیت افتضاح بود!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *