عبدالملک حوثی: موضع کشور‌های عربی در قبال غزه تاسف‌آور است

18:04 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۵۹
عبدالملک حوثی: موضع کشور‌های عربی در قبال غزه تاسف‌آور است
رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه نسل‌کشی در غزه وجدان انسانی را تکان داد، اظهار کرد: برخی رژیم‌های عربی در همدستی و همکاری با رژیم اشغالگر اسرائیل و وفاداری به آن شناخته می‌شوند و در این راستا رسوا شده‌اند.

خبرگزاری میزان - سیدعبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود با بیان اینکه رژیم‌های عربی حتی یک گلوله به نفع مردم فلسطین شلیک نکردند، تصریح کرد: مسلمانان در غزه از حملات ددمنشانه و قتل‌عامی رنج می‌برند که حتی کشور‌های غیراسلامی را به حرکت در آورده است.

سیدعبدالملک حوثی ادامه داد: برخی از رژیم‌ها به خاطر همدستی و همکاری با دشمن صهیونیستی و دوستی با آن رسوا شده‌اند که بسیار ذلت‌بار است.

وی اظهار کرد: موضع اکثر ملت‌های امت نسبت به مردم فلسطین ذلیلانه است؛ پس امت اگر از روحیه جهادی دست بردارد با خطرات بزرگی مواجه خواهد شد؛ لذا احیای روحیه جهادی باعث احیای امت می‌شود.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون عرب برادرانشان در فلسطین را می‌بینند که وحشیانه به قتل می‌رسند، تصریح کرد: بسیار تاسف‌بار است که امت ذلیل است و در برابر خطرات این ذلیل بودن کاری انجام نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: اعراب شاهد قتل فلسطینی‌ها، هتک حرمت آنان، سوزاندن قرآن، انهدام مساجد و گرسنگی میلیون‌ها فلسطینی هستند، اما کاری نمی‌کنند؛ این ذلت و خواری به نفع دشمن است، اما بدانید زوال دشمن صهیونیستی حتمی بوده و وعده الهی در قرآن کریم است.

حوثی تصریح کرد: مسیر موفقیت و رستگاری، جهاد در راه خدا است؛ لذا شاهدیم که رزمندگان در غزه ۱۱ ماه است که با دلاورمردی و با وجود کمبود امکانات علیه دشمن صهیونیستی می‌جنگند؛ حتی تعداد اندکی از رزمندگان با شجاعت در برابر دشمن صهیونیستی در کرانه باختری ایستاده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *