جزئیات عملیات موشکی یمن در عمق اراضی اشغالی

12:15 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۱۵۵
جزئیات عملیات موشکی یمن در عمق اراضی اشغالی
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن تشریح عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی، گفت که عملیات باعث ایجاد ترس و وحشت در بین صهیونیست‌ها شد.

خبرگزاری میزان - یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای به تشریح عملیات امروز یک‌شنبه، ۲۵ شهریور در عمق اراضی اشغالی پرداخت. 

سریع در این بیانیه گفت: یگان موشکی یمن یک عملیات نظامی کیفی را با هدف قرار دادن یک هدف نظامی دشمن اسرائیلی در منطقه یافا در فلسطین اشغالی انجام داد.

وی اظهار کرد: عملیات با موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد که موفق به رسیدن به هدف شده و پدافند دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماند؛ این موشک مسافت تخمینی ۲ هزار و ۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و نیم دقیقه طی کرد.

به گفته وی، این موشک باعث ایجاد ترس و وحشت در بین صهیونیست‌ها شد و بیش از ۲ میلیون صهیونیست برای نخستین‌بار در تاریخ اسرائیل به پناهگاه‌ها رفتند.

وی اضافه کرد: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم انجام شد و اوج تلاش قهرمانان نیروی موشکی بود که تلاش‌های شگرفی در توسعه فناوری موشکی انجام دادند تا پاسخگوی الزامات و چالش‌های نبرد باشد.

یحیی سریع، تاکید کرد: موانع جغرافیایی، تهاجم آمریکایی-انگلیسی، و سیستم‌های نظارت، جاسوسی و واکنش، مانع از انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی یمن در حمایت از ملت فلسطین نخواهد شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان، گفت: دشمن اسرائیلی باید منتظر حمله‌ها و عملیات کیفی بیشتری باشد.

نیرو‌های مسلح یمن از زمان آغاز جنگ رژیم علیه نوار غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، عملیات‌های خود را علیه رژیم اشغالگر آغاز کردند.

از آن زمان تاکنون، یمن بارها کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

همچنین اهدافی در اراضی اشغالی، از جمله شهر اشغالی ایلات و مواضع دیگر صهیونیست‌ها در عمق اراضی اشغالی هدف قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *