وزارت بهداشت: بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم صحت ندارد

18:41 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۳۴۶
وزارت بهداشت: بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم صحت ندارد
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اظهارات یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری، اعلام کرد: بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم خلاف واقع است.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش وبدا، وزارت بهداشت اطلاعیه‌ای درباره اظهارات یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری درباره بازنشستگی اساتید در دولت سیزدهم منتشر کرد:

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به اطلاع می‌رساند ادعای یکی از کاندید‌اهای محترم انتخابات در خصوص بازنشستگی اساتید دانشگاه‌ها در دولت سیزدهم بر مبنای رویکرد‌های سیاسی، صراحتا خلاف واقع و در ادامه زنجیره اتهام زنی است.
 
چنانکه آمار‌های موجود در معاونت آموزشی این وزارتخانه نشان میدهد تعداد اساتید بازنشسته که براساس تکمیل دوران ارائه خدمت آموزشی به مرتبه بازنشستگی رسیده‌اند ۶۰ درصد کمتر از آمار بازنشستگی در دوران دولت پیشین (دولت جناب آقای روحانی) بوده است. این در حالی است که جذب اساتید در دولت سیزدهم ۳۵ درصد نیز افزایش داشته است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجربه، تخصص، دانش و تعهد اساتید خود در دانشگاه‌های علوم پزشکی را به مثابه سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشورمان دانسته و از همه فعالین سیاسی می‌خواهد این سرمایه گران‌سنگ را در مسیر رخداد‌های سیاسی هزینه نکنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *