جسد آخرین مفقودی سیل سوادکوه پیدا شد

11:17 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۲۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جسد آخرین مفقودی سیل سوادکوه پیدا شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: پیکر دختری که در سیل سوادکوه ناپدید شده بود پس از هفت روز در رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر کشف شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران اعلام کرد: هم‌زمان با هفتمین روز از مفقود شدن پیکر دختر ۱۵ ساله مشهدی در جریان سیلاب ۵ تیرماه ۱۴۰۳سوادکوه، با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های جستجو و عملیات هلال‌ احمر مازندران مقارن ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب گذشته پیکر فرد مفقود شده از رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.

غلامعلی فخاری درباره جزئیات عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن افراد مفقود شده در حادثه سیلاب سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳ شهرستان سوادکوه، گفت: براساس آخرین گزارشات ارسالی تعداد افراد مفقود شده پنج نفر بود که با همت نیروهای امدادی ۳ نفر از این تعداد به صورت زنده پیدا شدند.

غلامعلی فخاری افزود: همچنین پیکر یکی از دو نفر مفقودی باقی مانده نیز روز چهارشنبه هفته گذشته در رودخانه تلار قائمشهر پیدا شد، و جستجو برای یافتن پیکر نفر دوم که دختر نوجوان بود ادامه داشت که تیم تخصصی سیلاب هلال‌احمر شهرستان بابلسر موفق شد جسد فرد نامبرده را از رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر بیرون بکشد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران؛ با بیان اینکه پس از وقوع حادثه سیل و آب‌گرفتگی محور سوادکوه و منطقه پل‌سفید ۳۵ تیم امدادی به منطقه اعزام شدند و به بیش از ۳۰۰ نفر خدمات لازم را ارائه نمودند.

فخاری گفت: در عملیات جستجو برای یافتن پیکر مفقودین بیش از ۱۰ تیم جستجو با بکارگیری ۱۱ قلاده سگ‌های تجسس هلال‌احمر در مدت زمان ۷ روز مشارکت داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *