مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان ایلام معرفی شد

10:42 - 01 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۶۳۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان ایلام معرفی شد
محمد‌سعید امامی‌نیا به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان ایلام معرفی شد.

خبرگزاری میزان - آیین تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام با حضور حاج‌منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و امینی مدیرکل امور آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام، اعضاء شورای قضایی و سایر مسئولین استانی در سالن همایش کوثر دادگستری ایلام برگزار شد.

منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور در این مراسم گفت: در استان ایلام هشت مرکز پزشکی قانونی وجود وارد که یک مرکز پزشکی قانونی در استان ایلام و مابقی مراکز شش مورد به صورت امانی و یک مورد نیز به صورت استیجاری وجود دارد.

وی افزود: با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم که همه این مراکز از حالت امانی و استیجاری خارج شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی یادآور شد: پزشکی قانونی کشور آمادگی کامل را در جهت برطرف کردن نیاز‌های استان از نظر تجهیزات و امکانات داراست.

وی در ادامه عنوان کرد: تقدیر بر این شد که از وجود طهماسبی در استان دیگری استفاده شود و با توجه بر سیاست‌های حاکم بر کشور، در جهت استفاده از مدیران جوان و با بررسی‌های صورت گرفته و استفاده کردن از نیرو‌های بومی امامی نیا به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی انتخاب شدند که برای این مدیر جوان آرزوی موفقیت داریم.

علی‌محمدی رئیس دادگستری استان ایلام نیز در این مراسم عنوان کرد: آنچه در زندگی دارای اهمیت است و ما باید با تمام وجود آن را حس کرده و معیار زندگی خود قرار دهیم، بندگی خداست و تجلی درخشان بندگی خداوند متعال خدمت به خلق خدا می‌باشد.

وی افزود: پزشکی قانونی می‌تواند منشأ خدمات گسترده‌ای باشد و ما آن را سازمانی تخصصی، کارآمد و در خدمت اجرای عدالت می‌دانیم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام خاطرنشان کرد: در مجموعه پزشکی قانونی باید تلاش کنیم تا با ارائه نظرات تخصصی دقیق و سریع به اتقان آراء و رفع اطاله دادرسی در پرونده‌های قضایی کمک کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در ادامه بیان کرد: در برخی از شهرستان‌های استان پزشکی قانونی ثابت و مجهز نداریم که باید تلاش کنیم تا با حمایت‌های سازمان پزشکی قانونی کشور و مسئولین مربوطه در استان، در راستای خدمت‌گزاری شایسته‌تر به مردم، این ضعف برطرف شود.

علی‌محمدی بیان کرد: طهماسبی در دوران مسئولیت در استان ایلام ضمن تکریم ارباب رجوع با روی گشاده به مردم استان خدمت کردند و ان شاءالله در سنگر بعدی نیز خدمت‌گزار مردم باشند.

وی در پایان گفت: برای فرزند شایسته ایلام امامی نیا به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی آرزوی توفیق خدمت داریم که ان‌شاءالله بتوانند با سرعت و جدیت به پرونده‌های مردم رسیدگی کنند.

در پایان این مراسم، با تقدیر از خدمات مهرشاد طهماسبی، محمد سعید امامی نیا به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *