پیام تسلیت مسئولان قضایی کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله

9:11 - 08 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۵۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیام تسلیت مسئولان قضایی کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله
مسئولان قضایی کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله پیام تسلیت صادر کردند.

خبرگزاری میزان- مسئولان قضایی کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در ضاحیه بیروت پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت رئیس کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در پی شهادت مظلومانه «سیدحسن نصرالله

محمدرضا سلطانی مدیرعامل و فرمانده بسیج کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در پی شهادت جانسوز و مظلومانه «حجه الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سایر همراهان» توسط رژیم جعلی اسرائیل پیام صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبْدیلا – سوره مبارکه احزاب/آیه شریفه ۲۳

حجه الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان و سایر همراهان وفادارشان، در تقابل خستگی‌ناپذیر با صهیونیسم جهانی، همچون فرماندهان گذشته‌ی شهید و سرافراز اسلام، با ترور ناجوانمردانه رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیسم به یاران شهیدشان پیوستند.

جهان اسلام تا ابد، وام‌دار و مدیون این مردان بزرگ و یاران مجاهدشان خواهد بود؛ آن‌ها در طول سال‌ها مدیریتِ جبهه مقاومت، توانستند نه تنها شاخ غرور نظامی رژیم صهیونیستی را بشکنند بلکه همچون سدّی محکم و نفوذناپذیر، باند جنایت‌کار و جهان‌خوار صهیونیسم را در درون سرزمین‌های اشغالی زمین‌گیر کنند.

 اما صهیونیست‌های جنایتکار بدانند که شهادت این عزیزان نه تنها پایان مقاومت نیست بلکه به زودی خواهند دید که یاران و سربازان و دلدادگان پرشمار جبهه مقاومت در گوشه‌گوشه‌ی عالم با نیرویی مضاعف راه این شهیدان را ادامه خواهند داد.

اینجانب به نمایندگی از هیئت مدیره کانون و خانواده بزرگ دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با بیش از ۱۲۰۰ دفتر در سراسر ایران اسلامی، این شهادت مظلومانه را به ساحت مقدس قرآن کریم، اهل بیت علیهم‌السلام بویژه حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) و جمیع آزادگان و عدالت‌خواهان عالم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی ترور ناجوانمردانه سید مقاومت، شهید سید حسن نصر ا... و هم رزمانش به دست رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی

بِسمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَنِ ٱلرَّحِیمِ

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِلا - سوره احزاب آیه ۲۳

بعضى از اهل ایمان بزرگ مردانى هستند که به عهد خود با خداوند صادق مى‌مانند و بعضى به شهادت رسیده و بعضى انتظار شهادت مى‌کشند و هیچ‌گاه تغییر روش نمى‌دهند.

خبر شهادت سید بزرگ مقاومت و اسوه عظیم مجاهدت، شهید سید حسن نصرالله (قدس سره) قلوب میلیون‌ها نفر از امت واحده اسلامی را جریحه‌دار نمود. آن شهید والامقام از عنفوان جوانی خود را وقف رشد و نمو نهال مقاومت کرد و حالا در موسم شهادتش، درختی تنومند را از خود به یادگار گذاشت. آن شهید والامقام اینک در ملکوت اعلا و لقاءالله، مهمان ویژه اجداد طاهرینش و در کنار فرزند شهیدش، متنعم به نعمت‌های الهی و شاهد اجر و پاداش سال‌ها جهاد فی سبیل الله می‌باشد.

اگر امروز نصرالله عزیز و محبوب دل‌ها، در ظاهر بین یاران صدیق و رهروان راهش نیست، اما خون پاک و مطهرش، تداوم بخش نهضت حزب الله تا پیروزی نهایی و پاک شدن زمین از ننگ وجود ستمگران و جنایتکاران به ویژه صهیونیست‌های خونخوار و منحوس خواهد بود، که هم اکنون جهان، شاهد نسل کشی وحشیانه آن‌ها در غزه مظلوم و مقتدر و لبنان دلاور و مقاوم، با حمایت شرم‌آور و سلاح‌های مخرب رژیم آمریکا و همپیمانانش می‌باشد.

دادگستری استان آذربایجان غربی شهادت این مجاهد فی‌سبیل‌الله را به محضر مبارک امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (دام‌العزه)، ملت بزرگ و مقاوم لبنان و همه ملت‌های مسلمان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سعید آرزوی آمرزش و علو درجات و برای خانواده ایشان طلب صبر و بردباری دارد. أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری ایلام به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام و ایران عباس نیلفروشان

عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری ایلام در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام و ایران عباس نیلفروشان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در عصر شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم سفاک و ضد انسانی به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود روی آورده است که البته مانند گذشته روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

متأسفانه جهان شاهد است که جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی در سکوت خفت بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان ادامه دارد.

پلیدترین و سفاک‌ترین رژیم روزگار، دست اهریمنی خود را به خون پاک‌ترین و مومن‌ترین مردان تاریخ آغشته کرد.

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز تاکید می‌کنیم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید. سنگر‌های مقاومت با عزم و اراده باقی است و بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشور‌های محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت به ویژه سردار سرافراز اسلام و ایران، مجاهد بزرگ و شهید آرمان آزادسازی قدس، شهید عباس نیلفروشان را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آنان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام

پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

خبر شهادت بزرگ پرچمدار مقاومت در منطقه، مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدحسن نصرالله، دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان، قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ بر دل‌ها نهاد.
 این شخصیت بزرگ و شجاع امت اسلام که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از شرافت و عزت امت اسلامی کرده بود، با شهادتش نیز به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان؛ جانی تازه خواهد بخشید.

راه و مکتب شهید نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مومن امت اسلامی با پرچمداری حزب الله عزیز و رزمندگان جبهه‌ی مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد.
شهادت نصرالله، نه پایان راه، بلکه سرآغاز مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است. همان گونه که با شهادت سید عباس موسوی و سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مسیر متوقف نشد. رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ترین حماقت خود را مرتکب شد، چرا که خون این شهید، مقاومت را تنومند‌تر و قوی‌تر خواهد کرد.

 این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، جبهه مقاومت، خانواده شهدای این حادثه، مردم لبنان و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان

پیام تسلیت رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران

غلامرضا مهدوی معاون قضایی دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

حادثه غم‌انگیز شهادت سید مقاومت سیدحسن نصراله دبیر کل حزب الله لبنان و همراهان ایشان بدست ارتش منحوس رژم صهیونیستی موجب تألم و تأثر گردید. این شهادت پاداش سال‌ها مبازره سید مقاومت با رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی بود، اما موجب حزن آزادی خواهان جهان گردید.

اینجانب این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف لبنان و ایران، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان عزیز، علو درجات و برای بستگان شریف آنان صبر و اجر مسئلت دارم.

غلامرضا مهدوی دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شورا‌های حل اختلاف استان تهران

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله

بسم الله الرحمن الرحیم

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا، نساء ۷۴

«پس کسانی در راه خدا بجنگند که زندگی دنیا را به آخرت مبادله کنند و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد»

 شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله، بر عزم و ایمان آهنین محور مقاومت خواهد افزود و شکست و اضمحلال محتوم رژیم بی‌بنیاد صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید و شهادت مزد مجاهدت‌های سی ساله این مجاهد نستوه بود.

اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان، شهادت این انسان آزاده، مومن و پرهیزگار را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی، آزادگان جهان، محور مقاومت و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان اردبیل

رئیس کل دادگستری استان یزد در پی شهادت سیدحسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر شهادت مجاهد نستوه، دانشمند فاضل و ارجمند، سید مقاومت جناب سید حسن نصرالله به دست دژخیمان پلید و خونخوار صهیونستی موجب تألم و اندوه امت اسلامی شد.

گرچه امروز جهان اسلام و همه آزادی خواهان جهان در سوگ یکی از مهمترین رهبران مبارزه با رژیم کوک‌کش صهیونیستی به سوگ نشستند و، اما این آرمان با شهادت مردان خویش قوی‌تر می‌شود و راه بزرگان سلف خویش را پرقدرت‌تر ادامه خواهد داد. قطعاً خون شهدای غزه و لبنان و همه شهدای جبهه مقاومت به ویژه رهبر فقید حزب الله که امروز نزد اولیاء صدیقین و ائمه اطهار علیهم السلام متنعمم است، راه مبارزه با صهیونیسم جهانی و همه پشتیبانان این تفکر و نحله منحوث را هموارتر می‌سازد و جریان محو اسرائیل پلید این جرثومه فساد و غده سرطانی منطقه را تسریع می‌بخشد.

مقاومت لبنان پس از سید عباس موسوی، بیش از سی سال با رهبری سید حسن نصرالله هر روز قوی و قوی‌تر شد و اکنون نیز در مسیر حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان خویش برای آزادی ابناء بشر از این تفکر و جریان کثیف صهیونیستی با عزمی راسخ‌تر در میدان مبارزه خواهد ماند.

به حول و قوه الهی، سال‌های پایانی عمر رژیم کودک‌کش صیونیستی، مرز‌های سیاسی کشور‌ها را کنار زده و یک جریان و جبهه متحد اسلامی را برای انحطاط و انقراض صهیونیست‌های انسان‌نما و وحشی‌گری آنان ایجاد کرده است.

این طلبه کوچک ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سایر همرزمان شهیدش در جنوب لبنان و همه شهدای جبهه مقاومت به ساحت مقدس قطب عالم امکان، حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و همه ارادتمندان آن شهیدان بزرگوار، پیروزی قطعی و نهایی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسین طهماسبی رئیس کل دادگستری استان یزد

پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

پیام تسلیت مسئولان قضایی کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل مجاهد و شجاع حزب الله را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی در جنایتی بی‌شرمانه؛ فرزندی از تبار مکتب امام روح الله و فرمانده مجاهد و شجاع از جبهه مقاومت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله را به شهادت رساند.

این غده سرطانی به خیال باطل خود فکر کرده است با عملیات ترور و بمباران می‌تواند مانعی در برابر بالندگی حزب الله قهرمان ایجاد نماید، اگرچه شهادت سیدحسن نصرالله ثلمه‌ای بزرگ بر پیکره مقاومت ایجاد کرد، اما این سگ هار منطقه، باید بداند که با شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر که از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی و از شاگردان مکتب امامین انقلاب بود، نخواهند توانست به اهداف شوم خود در منطقه دست یابند و خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و به فضل الهی پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مقدس است. 

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و لبنان و نیز خانواده مکرم این شهید والامقام، برای آن مجاهد نستوه و فقید سعید از درگاه حضرت باری تعالی علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با مولایش حضرت سید الشهدا (علیه السّلام) و برای امت حزب الله و تمامی آزادگان جهان، نصرت و پیروزی مسئلت می‌نمایم.

 فَإِنَّ حِزبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلغَٰلِبُونَ

احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح 

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی شهادت سید حسن نصرالله

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان، در پی شهادت سید جبهه مقاومت، دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن کامل پیام تسلیت بدین شرح است:

 ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شجره تناور مقاومت، با مجاهدت‌های بنده‌ای صالح و نستوه، شجاع و دلاور، و شخصیتی بصیر، ریشه در دل‌های آزادی خواهان و استکبار ستیزان جهان نهادینه است تا مکتب استقامت و مبارزه در برابر جنایت کاران صهیونیستی تا نابودی این رژیم سفاک ادامه پیدا کند. 

 حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، خاری در چشم دشمنان و حامیان مستکبر رژیم جنایت پیشه بود و با قهرمان آفرینی حزب الله در عرصه‌های مختلف مقاومت، عمر با برکت خویش را در راه آزادی قدس شریف و زمینه سازی ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنافداه) ایثار و نثار کرد و پاداش جلب رضایت خداوند متعال را در عروج به ملکوت الاعلی و پیوستن به یاران جاوید الاثر خویش بدست آورد. (طُوبَىٰ لَهُمۡ وَحُسنُ مَـَٔابࣲ)

 اینجانب غم جانسوز و ضایعه دردناک شهادت سیدمقاومت و همراهانش را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، امّت اسلامی و رزمندگان راه حق تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و قدر مسلّم است شهادت فوز عظیمی است که نصیب و روزی بندگان با اخلاص و فداکار خواهد شد و چشمه زلالی است که خباثت‌های جنایتکاران پلید عالم را بیش از پیش آشکار می‌کند و قطعاً این واقعه، روز شمار نابودی اسرائیل غاصب را زودتر از گذشته رقم خواهد زد. (بِعونِ الله تَعالی)

محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان گلستان در پی شهادت سید حسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
سیدمقاومت، دبیر کل آزاده حزب الله لبنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن‌نصرالله پس از یک عمر مجاهدت و مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیست، به برترین پاداش الهی یعنی شهادت دست یافت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

رژیم اشغالگر صهیونیست با حمایت آمریکا و با وحشی گری در غزه و لبنان همچنان مشغول جنایت و نسل کشی است، اما دنیای غرب در برابر آن سکوت کرده است.
 این رژیم با جسارت به جنایات خود ادامه می‌دهد، اما راه به جایی نخواهد برد و به امید الهی همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان فرمودند پیروزی با حزب الله خواهد بود و این رژیم‌جنایتکار و حامیان آن، دیر یا زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.

مردم ایران و آزادگان جهان مجاهدت‌های خستگی ناپذیر این‌مجاهد نستوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم لبنان را از یاد نخواهند برد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، ملت‌های مسلمان و آزاده و مردم شریف لبنان و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری کردستان در پی شهادت سید حسن نصرالله

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در پی شهادت سیدحسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع و رهبر حزب الله لبنان جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله علیه) توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد.

در این پیام آمده است: شهید سید حسن نصرالله در جریان جنگ‌ها و رویارویی‌های نظامی با رژیم صهیونیستی، شهرت فراوان و محبوبیت گسترده‌ای در جهان عرب و اسلام به‌دست آورد و نام او با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت با نفوذ غرب در غرب آسیا گره خورد.

 رژیم صهیونیستی که ترور جز ذات کثیف و خوی حیوانی‌اش است با این اقدام که با هماهنگی همدست همیشگی خود یعنی شیطان بزرگ صورت داده در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی اش بوده، اما این دست و پا زدن‌ها نابودی هرچه زودهنگامش را در پی دارد. 
بدون شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشور‌های محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

دستگاه قضایی استان کردستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت مجاهد نستوه، سیدحسن نصرالله را محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصاً خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان، علو درجات و رضوان الهی مسئلت می‌نمایم.
 
سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان کردستان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری لرستان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان 

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر شهادت سید مقاومت، پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم، نماد عزت امت اسلامی قلب یکایک آزادگان جهان را اندوهگین و چشمانمان را اشکبار نمود.

رژیم جعلی و منحوس صهیونیست این بار با خباثت خود برادری عزیز و مجاهدی با اخلاص را به شهادت رساند، عارف واصلی که در طول عمر خود حتی یک لحظه دست از مبارزه و جهاد برنداشت و اینک به آرزوی قلبی خود که شهادت در این راه نورانی بود نائل گردید.

اینجانب شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور، شهید سید حسن نصرالله را به محضر امام عصر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
 
سعیدشهواری رئیس کل دادگستری لرستان

در حال تکمیل....



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *