رئیس کل دادگستری لرستان: تمام واحد‌ها و بخش‌ها در راستای تحقق برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ گام بردارند

11:58 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۴۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری لرستان: تمام واحد‌ها و بخش‌ها در راستای تحقق برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ گام بردارند
رئیس کل دادگستری لرستان بر برگزاری جلسات مستمر برنامه ریزی جهت اجرایی کردن کامل برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ تأکید کرد و گفت: تمام واحد‌ها و بخش‌های دادگستری استان تلاش کنند با همکاری، هماهنگی و هم افزایی در راستای تحقق اهداف ترسیم شده گام بردارند.

خبرگزاری میزان-جلسه وبیناری شورای برنامه ریزی دادگستری لرستان با حضور رئیس کل دادگستری در سالن جلسات آیت‌الله یزدی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه وبیناری شورای برنامه ریزی با حضور معاونان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی بیان کرد: با توجه به وضعیت عملکردی دادگستری استان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ لازم است در شش ماهه دوم با کار جهادی و تلاش مضاعف و داشتن روحیه اخوت و برادری نسبت به افزایش شاخص‌های گوناگون کمی و کیفی همت مضاعف شود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان بر موضوعاتی، چون کاهش موجودی پرونده‌ها و رفع اطاله دادرسی، ارتقاء اتقان آراء صادره، جلوگیری از گردش بی جهت پرونده و کسر از آمار، کاهش میانگین رسیدگی، قرار‌های منتهی به بازداشت، کاهش پرونده مسن، متعارف شدن شعب نامتعارف و … و برگزاری جلسات مستمر برنامه ریزی جهت اجرایی کردن کامل برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری تصریح کرد: تمام واحد‌ها و بخش‌های دستگاه قضایی استان تلاش کنند با همکاری، هماهنگی و هم افزایی در راستای تحقق اهداف ترسیم شده گام بردارند و بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۳ عملکرد مناسبی در زمینه‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *