تارتار: فولادشهر ورزشگاه خوش‌یمنی برای من است

20:59 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تارتار: فولادشهر ورزشگاه خوش‌یمنی برای من است
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با تیم نفت مسجدسلیمان هم ذوب‌آهن را بردم و فولادشهر ورزشگاه خوش‌یمنی برای من است.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: در شروع نیمه دوم زود به گل رسیدیم و یک گل استثنایی از تیکدری دیدیم.

وی ادامه داد: در ادامه طبیعی بود که ذوب‌آهن بی‌محابا حمله کند و تغییر سیستم دادند، به بازی مسلط شدند، اما با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم از ضدحملات استفاده کنیم و یک گل قشنگ دیگر زائر کاظمینی به ثمر رساند.

تارتار تصریح کرد: جدای نتیجه که برای ما خوب بود، به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که فوق‌العاده بودند و دروازه را بسته نگه داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان افزود: ۶ بازی است که تیم ما گلی دریافت نکرده است، بازی اول با پنالتی گل خوردیم و یعنی در ساختار خوبی در دفاع و حمله داریم، برخی ایراد‌ها را باید برطرف کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص انگیزه‌اش مقابل ذوب‌آهن و برد این تیم گفت: با تیم نفت مسجدسلیمان هم ذوب‌آهن را بردم و ورزشگاه خوش‌یمنی برای من است؛ البته ۲ سال قبل در این ورزشگاه برد‌های خوبی به دست آوردیم.

تارتار خاطرنشان کرد: خاطرات خوبی از اصفهان دارم، در هر شهری بودم، هواداران به من لطف داشته‌اند؛ تمام تلاشم را برای موفقیت تیمی که در آن فعالیت می‌کنم، می‌گذارم تا لقمه حلال به خانه ببرم؛ ممکن است تیم هم وارد بحران شود، اما پایان خوبی در همه تیم‌ها داشته‌ام که به لطف خداوند و تلاش بازیکنان و کادر فنی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان گفت: برای تیم بااصالت ذوب‌آهن در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم، برای ادامه مسابقات آماده می‌شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *