ربیعی: برای نیم‌فصل دوم قطعا باید تقویت شویم

21:04 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ربیعی: برای نیم‌فصل دوم قطعا باید تقویت شویم
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: نیم‌فصل دوم قطعا به تقویت تیم نیاز دارم؛ بیگانگی تیم را در زمین فولادشهر احساس کردیم، در ۲ ماه اخیر یک جلسه تمرین در فولادشهر داشتیم؛ قول داده شده بود بعد از بازی با اراک شرایط چمن بهتر شود، اما نشد.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم، مانند آن‌ها ناراحت هستم، ۳۰ دقیقه ابتدایی خوب بازی نکردیم. 

وی افزود: در نیمه دوم خوب شروع کردیم، اما روی یک اشتباه گل خوردیم، گل‌گهر در ساختار دفاعی شرایط خوبی دارد، موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، در جایی که بد بودیم گل نخوردیم، ولی در جایی که بهتر بودیم گل خوردیم. 

ربیعی تصریح کرد: به چند بازیکن جوان بازی دادیم، ایری، رجبی و چند بازیکن دیگر بازی‌کردند؛ نبود چند بازیکن تیم مشهود بود، از هواداران که به ورزشگاه آمدند و تا دقیقه آخر تیم را تشویق کردند که از آن‌ها تشکر‌می‌کنم که حرف من را گوش دادند. 

سرمربی ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم قطعا به تقویت تیم نیاز دارم؛ بیگانگی تیم را در زمین فولادشهر احساس کردیم، در ۲ ماه اخیر یک جلسه تمرین در فولادشهر داشتیم؛ قول داده شده بود بعد از بازی با اراک شرایط چمن بهتر شود، اما نشد، می‌دانم بعد از باخت این حرف‌ها خریدار ندارد. 

وی ادامه داد: این ذهنیت که مقابل مدعیان خوب نتیجه بگیرم و در مقابل دیگر تیم‌ها ببازیم یا مساوی کنیم را نداریم؛ گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است و باید آن را جزو مدعیان قلمداد کرد، مطمئن هستم در آینده جبران خواهیم کرد. 

ربیعی گفت: تمام تلاش ما این است که به ثبات برسیم، گل بسیار زیبایی خوردیم و کاری نمی‌شد انجام داد، باید سعی کنیم تا این نتایج که به نظر شما سینوسی است را جبران کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: علیاری در مقطعی از بازی وینگر چپ بود و با حضور تبریزی و لطیفی با ۳ مهاجم بازی کردیم، از ۳ دفاع به ۴ دفاع رفتیم، دفاع‌های راست و چپ ما آن تولیدی که باید در بازی‌می‌داشتند را نداشتند، بخشی از این مش‌کل به کار فنی برمی‌گردد و بخش‌دیگر به توانایی بازیکن مربوط می‌شود. 

وی ادامه داد: سانتر‌های خوبی نداشتیم، همیشه پشت بازیکن بودم، اما در این بازی چند بازیکن انظار من را برآورده نکردند؛ باید بازیکنان کناری تیم در حمله بهتر عمل می‌کردند، باید با ذهنیت بازتری بازی کنیم، در روز‌های خوب و بد حامی بازیکنان هستیم و مسئولیت تیم با من است. 

ربیعی در خصوص عدم حضورش در مراسم ابتدایی بازی و احتمال ناراحتی‌اش از سرمربی گل‌گهر گفت: در این خصوص توضیحی ندارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *