پیولی: من فقط قهرمانی در لیگ عربستان را می‌خواهم

10:54 - 31 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۱۴۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
پیولی: من فقط قهرمانی در لیگ عربستان را می‌خواهم
سرمربی جدید النصر عربستان گفت: هدف من از آمدن به النصر مشخص است و تنها به قهرمانی در لیگ عربستان فکر می‌کنم.

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت ورزشی سعودی‌اسپورت، النصر عربستان با وجود دارا بودن ستاره‌های تراز اول جهانی، شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ عربستان داشت و به همین علت، مدیران این باشگاه، سرمربی پرتغالی را از کار برکنار و استفانو پیولی ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند. النصر در نخستین حضور پیولی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و توانست در بازی خانگی الاتفاق با سه گل شکست دهد تا نخستین شکست فصل شاگردان استیون جرارد رقم بخورد.

پیولی در آغاز کارش برای مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان دست به کری‌خوانی زد. او گفت: دلیل آمدن من به النصر کاملا مشخص است. من قهرمانی در لیگ عربستان را می‌خواهم. به‌خوبی می‌دانیم که چه چالش‌هایی پیش روی ماست. می‌خواهیم در هر بازی با بهترین شرایط به میدان برویم.

پیولی اضافه کرد: در النصر توانایی‌های بسیار بالایی دیده‌ام. هر مربی باید در این تیم خودش را نشان دهد. ما در نخستین گام عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادیم و از بازیکنان کاملا راضی‌ام.

گفتنی است؛ النصر در چهار بازی خود در فصل جاری لیگ عربستان هشت امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. الاتحاد و الهلال با وجود یک بازی کمتر ۹ امتیازی‌اند و حساس‌ترین بازی هفته چهارم را شنبه شب (امشب) برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *