حسین‌خانی: بیشتر کشتی‌گیران ما جوان هستند/ تلاش می‌کنیم در دور برگشت لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم

8:45 - 31 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۱۱۲
حسین‌خانی: بیشتر کشتی‌گیران ما جوان هستند/ تلاش می‌کنیم در دور برگشت لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم
سرمربی تیم کشتی آزاد پانلا گفت: بیشتر کشتی‌گیران ما جوان هستند و به طور حتم با کسب تجربه در دور برگشت لیگ برتر عملکرد بهتری خواهند داشت.

خبرگزاری میزان - تیم بانک شهر در هفته دوم از دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه B مقابل مهمان خود تیم پانلا با نتیجه ۸ بر ۲ به برتری رسید.

مصطفی حسین‌خانی، سرمربی تیم کشتی آزاد پانلا، گفت: از میزبانی بسیار عالیِ تیم بانک شهر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و رضا یزدانی تشکر می‌کنیم. طی ۲ روزی که میهمان این عزیزان بودیم به بهترین شکل ممکن پذیرای ما بودند.

وی با اشاره به اینکه مسابقه بسیار خوبی برگزار شد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در دور برگشت مسابقات، عملکرد بهتری داشته باشیم، افزود: تمام هدف‌گذاری تیم پانلا میدان دادن به کشتی‌گیران جوان بود و در ادامه نیز همین روند را در هفته دوم مسابقات دنبال کردیم به‌طوری که ۴ کشتی‌گیر ما از رده سنی نوجوانان بودند و تجربه چندانی نیز در رده جوانان نداشتند، با این حال در رده سنی بزرگسالان به میدان رفتند. به‌طور حتم اگر خودباوری لازم را داشتند و میدان‌های بیشتری را تجربه کرده بودند، می‌توانستیم پیروزی‌های بیشتری را کسب کنیم.

دارنده مدال برنز جهان استفاده از کشتی‌گیران آکادمی میهن را یکی از اتفاقات خوبی که تیم پانلا به‌عنوان هدف دنبال می‌کند، عنوان کرد و اظهار داشت: خدا را شکر از این ظرفیت استفاده کردیم تا با میدان دادن به جوانان، پشتوانه خوبی را برای آینده کشتی کشورمان داشته باشیم، تا از دل همین نوجوانان و جوانان، کشتی‌گیران شایسته‌ای به رده سنی بزرگسالان برسند و بتوانند در میادین بزرگ افتخارآفرینی کنند.

مربی تیم کشتی آزاد پانلا که در مجموع از عملکرد کشتی‌گیرانش رضایت داشت، گفت: در یکی دو وزن از بچه‌ها انتظار بیشتری داشتیم و اعتقاد دارم می‌توانستند با کمی دقت نتیجه را به سود خود عوض کنند.

وی با تاکید بر اینکه تیم پانلا برای شرکت در مسابقات هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد مقابل تیم مقاومت البرز خود را آماده خواهد کرد، ابراز داشت: کادر فنی همراه با حسن رحیمی مدیر فنی تیم، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حضور پرقدرت‌تر انجام خواهند داد. تلاش خواهیم کرد یک برد شیرین را کسب کنیم و در ادامه نیز با برنامه‌ریزی منسجمی که خواهیم داشت، رقابت‌های دور برگشت را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

حسین‌خانی با بیان اینکه این پایان راه برای مجموعه آکادمی کشتی میهن و تیم پانلا نخواهد بود، خاطرنشان کرد: امسال نخستین سالی بود که در رقابت‌های لیگ حضور داشتیم، به طور حتم با برنامه‌ریزی که برای سال‌های آتی داریم، حضور پرقدرت‌تری را در این مسابقات خواهیم داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *