رئیس دفتر فرماندهی کل قوا: افراد در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور قابل اعتماد و شاخص در بخش قضایی در کشور هستند

9:11 - 24 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۸۹۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دفتر فرماندهی کل قوا: افراد در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور قابل اعتماد و شاخص در بخش قضایی در کشور هستند
رئیس دفتر فرماندهی کل قوا گفت: نظام اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است و صدور ماهیت انقلاب که خواسته امام خمینی (ره) بوده نیز در حال انجام است و با شناخت تهدیدات، میزان آمادگی برای مقابله با آن بالا می‌رود.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، در همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مشهد مقدس با خیر مقدم به سردار سرتیپ محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، حضور وی و امیر سرتیپ دوم ستاد کاظمی مقدم را در این همایش گرامی داشت.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه گفت: همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، سالی یک بار در مشهد مقدس برگزار می‌شود و برای هر سال نیز موضوعی تخصصی تعیین می‌شود که موضوع سال جاری صلاحیت‌های قانونی و مضاعف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است. 

وی ضمن درخواست از سردار شیرازی گفت: آرزوی دیرینه کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار با مقام معظم رهبری و فیض بردن از سخنان حکیمانه ایشان است و این تاثیری صدچندان در روحیه کارکنان این سازمان دارد، زیرا باعث خواهد شد در ادامه مسیر کاری، پرتلاش‌تر، خدمت رسانی به جامعه هدف را داشته باشند.

سردار سرتیپ بسیجی محمدشیرازی:افراد در سازمان قضایی، قابل اعتماد و شاخص در بخش قضایی در کشور هستند

سردار سرتیپ شیرازی در ابتدای سخنان خود گفت: حامل سلام گرم و صمیمی مقام معظم رهبری به کارکنان سازمان قضایی و خانواده هایشان هستم.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در این همایش با اشاره به خدمات سازمان قضایی در امر قضا گفت: در دوران مختلف، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به برکت حضور کارکنان این مجموعه، کار به نحوی پیش رفته که اثر وجودی آن در کشور و در نیرو‌های مسلح کاملا مشهود است و در دیدار‌های مقام معظم رهبری با روسای مختلف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به این پیشرفت‌ها اشاره شده، ولی انتظار مقام معظم رهبری بیش از این است و ایشان توجه جدی به تربیت افراد دارند و این باعث می‌شود که زمینه ادامه راه فراهم شود.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد حضرت امام خمینی (ره) فرمودند کار تازه شروع شده است. فضای حاکم آن دوران ناامیدی و ناتوانی بود، لکن این انقلاب باعث شد که شعار ما توانستیم محقق شود.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا ادامه داد: نظام اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است و صدور ماهیت انقلاب که خواسته امام خمینی (ره) بوده نیز در حال انجام است و با شناخت تهدیدات، میزان آمادگی برای مقابله با آن بالا می‌رود.

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در پایان سخنان خود گفت: بحمدلله امروز ما از نعمت مدیران عالی در قوه قضاییه، در راس آن ریاست محترم قوه و همه همکاران خوب در بخش‌های مختلف قوه و از جمله در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بهره‌مند هستیم. افراد در سازمان قضایی، قابل اعتماد و شاخص در بخش قضایی در کشور هستند. مدیران سازمان قضایی تلاش‌های برجسته‌ای کردند، خصوصاً در دوره جناب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، یک دوره نویی شروع شده و اقدامات برجسته‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *