مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد منصوب شد

9:40 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۷۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد منصوب شد
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با صدور حکمی مهدی افتخاری را به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

خبرگزاری میزان _ حسن بابایی طی حکمی مهدی افتخاری را به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

در حکم افتخاری آمده است:

نظر به تعهد و تجربیات شما، به موجب این حکم به سمت مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با سرلوحه قراردادن اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای سیاست‌ها و رهنمود‌های ریاست معظم قوه قضائیه و برنامه‌های راهبردی سازمان، همگام با خط‌مشی‌ها و تدابیر متخذه و با استفاده موثر از منابع و امکانات موجود، اهتمام بر برنامه ریزی در انجام کلیه فعالیت‌ها، سازماندهی مناسب نیروی انسانی، بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین، زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب توأم با سرعت و دقت به همکاران و متقاضیان را بیش از پیش فراهم نمایید.

رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به آنان، تعامل نظام‌مند و موثر با سایر بخش‌های سازمان، تقویت نظارت‌های دقیق و موثر بر عملکرد واحد‌های ثبتی و دفاتراسناد رسمی و ازدواج و طلاق به منظور حسن جریان امور مورد تاکید است. امید است با اتکال به الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

حسن بابایی

شایان ذکر است افتخاری پیش از این، مدیرکل مشارکت‌های مردمی قوه قضاییه، مدیر کل امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور بوده و ۲۸ سال حضور در بخش‌های مختلف قوه قضائیه را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در سال ۹۳ به عنوان مدیر نمونه کشوری قوه قضاییه انتخاب شده بود.

انتهای خبر/


برچسب ها: حکم انتصاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *