رئیس کل دادگستری استان سمنان به مناسبت هفته دولت با استاندار سمنان دیدار کرد

11:40 - 09 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۸۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان به مناسبت هفته دولت با استاندار سمنان دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان از اتحاد و همدلی به وجود آمده میان قوای حاکمیتی استان قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان به مناسبت گرامی داشت هفته دولت با همراهی دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری کل با حضور در استانداری سمنان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان دیدار و ملاقات کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و همچنین رئیس جمهور فقید شهید آیت الله رئیسی و همه شهدای دولت و بویژه فرزند برومند استان وزیر امور خارجه فقید شهید امیرعبدالهیان افزود: شهدا با جان فشانی و ایثارگری‌های خود موجبات غرور، عزت و اقتدار بیش از پیش کشور را در نگاه جهانیان بوجود آوردند و بر کسی پوشیده نیست که رمز پایداری و اعتلای کشور در گرو تأسی از راه و روش شهدا است، زیرا شهدا به همگان آموختند؛ برای خدمت به مردم نباید مقید به وقت و زمان خاصی بود بلکه بایستی با اخلاص و تواضع برای انجام تکالیف قانونی گام برداشت و حرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه با قدردانی از اتحاد و همدلی بوجود آمده بین قوای حاکمیتی استان افزود: ریاست قوه قضاییه تاکید دارند که تا حد امکان ظرفیت‌های قانونی قوه قضاییه در مسیر تقویت اهداف قوه مجریه در استان‌ها گسیل داده شود تا این قوه بتواند در مسیر پیشبرد اهداف و سیاست‌ها به دستاورد‌های عالی دست یابد و این مساعدت‌ها و حمایت‌ها حاصل نمی‌شود مگر در اثر حفظ استقلال طرفین و اتحاد و همدلی، که باعث پیشرفت کشور در توسعه خدمت به مردم در ابعاد مختلف خواهد شد.

در ادامه سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان از تعامل و همدلی دستگاه قضایی استان قدردانی کرد و گفت: اتفاقات خوبی که در استان سمنان رقم خورده است در سایه وفاق و همدلی است که دستگاه قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی دارد و این توفیقات باعث افزایش اعتبار و جایگاه استان در سطح کشور می‌شود.

استاندار سمنان در خاتمه با اشاره به نقش موثر دستگاه قضایی استان در حمایت‌های قانونی از تولید و اشتغال افزود: وقتی استان سمنان در زمره استان‌های اَمن برای سرمایه گذاری اقتصادی بشمار می‌آید. قطعاً در اثر حمایت قانونی و اثر گذار دستگاه قضایی از سرمایه گذاری‌های فعالان اقتصادی است تا علاوه بر اشتغال آفرینی و جلوگیری از بیکاری نیرو‌های کار، رونق چرخه اقتصادی استان با حرکت مضاعفی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته دولت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *