رئیس کل دادگستری استان اصفهان:همه ظرفیت‌ها باید با هدف امیدآفرینی در جامعه به کار گرفته شود

11:10 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:همه ظرفیت‌ها باید با هدف امیدآفرینی در جامعه به کار گرفته شود
رئیس کل دادگستری استان اصفهان درباره نشست هم اندیشی با اعضای کانون بسیج حقوق‌دانان استان و هیئت اندیشه ورز توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری میزان- نشست هم اندیشی رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعضای کانون بسیج حقوق‌دانان استان و هیئت اندیشه ورز برگزار شد.

 حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسداله جعفری با مهم شمردن نقش امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: یکی از تاکیدات زیربنایی و مهم رهبر معظم انقلاب  موضوع امیدآفرینی در جامعه است که باید تمام ظرفیت‌های نظام در تمام سطوح برای تحقق این امر به میدان آمده و اهداف و برنامه‌های خود را با در نظر گرفتن موضوع امیدآفرینی در جامعه، پیاده کنند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های ارزشمند بسیج، به ویژه بسیج نخبگان و حقوق دانان، لازم است با برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی، ساز و کار‌های اجرای این سیاست کلی در همه عرصه‌ها فراهم آورده شود.

رئیس کل دادگستری استان ظرفیت‌های بسیج را بسیار گسترده برشمرد و اظهار داشت: بسیج با این ظرفیت بسیار گسترده می‌تواند با ورود به دیگر عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، صفحات درخشان‌تری نیز در دفتر خدمات این نهاد مقدس ثبت کند.

وی در ادامه سند تحول قضایی را نقشه مسیر دستیابی به اهداف بلند دستگاه قضایی، توصیف و تاکید کرد: هر نهادی که قصد کمک به دستگاه قضایی را دارد و تمایل دارد برنامه‌هایی اثربخش به این دستگاه، عرضه کند لازم است سند تحول و تعالی قضایی را به طور دقیق مطالعه و مدنظر قرار دهد.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری در پایان از آمادگی دستگاه قضایی استان برای دریافت، بررسی و عملی کردن پیشنهادات سازنده بسیج حقوق‌دانان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضاییه و دستیابی به نتایج ارزنده سند تحول و تعالی قضایی و همچنین افزایش دانش حقوقی مردم و کاهش ورودی پرونده به دادگستری، خبر داد.

شایان ذکر است در این جلسه برخی از اعضای کانون بسیج حقوق‌دانان استان و هیأت اندیشه ورز به ایراد نقطه نظر‌های خود در خصوص پاره‌ای از مسائل دستگاه قضایی استان پرداختند.

گفتنی‌است در پایان این نشست از خدمات محمدرضا دستپاک، رئیس پیشیین کانون بسیج حقوق دانان استان اصفهان تقدیر شد و طی حکمی محمد گیتی‌فر به عنوان رئیس جدید این کانون معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *