رئیس کل دادگستری استان اصفهان:برخورداری از حقوق و تکالیف قانونی برای فعالان اقتصادی باید به یک میزان باشد

12:12 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:برخورداری از حقوق و تکالیف قانونی برای فعالان اقتصادی باید به یک میزان باشد
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: برخی مسئولان، خواسته یا ناخواسته با اقدام یا عدم اقدامات خود باعث سلب برخی حقوق قانونی سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و تولیدی شده‌اند در حالی که برخورداری از حقوق و تکالیف قانونی برای فعالان اقتصادی باید به یک میزان باشد.

خبرگزاری میزان _ چهل و یکمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دادگستری استان اصفهان و پنجمین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان، ضمن محکومیت ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه، شهادت این شهید والامقام و مجاهد نستوه را به مردم مظلوم فلسطین، جریان‌های مقاومت اسلامی، مردم ایران و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت گفت.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ادامه سخنان خود به انتقاد از عملکرد مسئولان در زمینه ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان پرداخت و گفت: اگر استان اصفهان با دارا بودن ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای در عرصه تولید و اقتصاد، در برخی از شاخص‌ها جز استان‌های متوسط و ضعیف کشور به حساب می‌آید، مشکل از قانون نیست بلکه مشکل از نحوه اجرای قانون است چرا که این قانون در کل کشور اجرا می‌شود و اگر استانی در هر شاخصی جز استان‌های برتر است، به خاطر تلاش و توانایی مسئولان آن استان در اجرای صحیح و مدبرانه قوانین بوده است.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی انتظار داشته باشیم در حالی که مسئولان، خواسته یا ناخواسته با اقدام یا عدم اقدامات خود با عث سلب برخی حقوق قانونی آن ها شده‌اند و  برخورداری از حقوق و تکالیف قانونی برای فعالان اقتصادی باید به یک میزان باشد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان بر لزوم تشکیل قرارگاهی مشترک، متشکل از دستگاه قضایی و اجرایی، اتاق بازرگانی و دیگر فعالان عرصه اقتصادی در استان اصفهان به منظور رفع موانع تحقق شعار سال، تاکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فعالان اقتصادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *