۸ زندانی جرایم غیرعمد مالی در استان اصفهان آزاد شدند

13:18 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۳۶۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۸ زندانی جرایم غیرعمد مالی در استان اصفهان آزاد شدند
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به وطن ۸ زندانی بدهکار مالی بابدهی بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان-همزمان با ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به وطن و به منظور تجلیل از رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های اسرای هشت سال دفاع مقدس، مراسمی در تالار شهید مرادخانی زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.

مهتری دستیار ویژه مدیرکل و فرمانده بسیج پایگاه شهید بهشتی زندان‌های استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از رشادت مجاهدان راه حق و حقیقت و مدافعان خاک و کیان اسلامی ایران گفت: افتخار می‌کنیم که امروز میزبان آزادگان و دلباختگان این مرز و بوم هستیم.

وی ضمن تقدیر از ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: وظیفه امروز ما صیانت از دستاورد‌ها این عزیزان است که با ارزش‌ترین سرمایه خود یعنی جان عزیزشان را در این راه قرارداده‌اند.

وی افزود: امنیت کشور مرهون زحمات شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگانی است که جان خود را برای حفظ شرافت، تمامیت ارضی و دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و از کشور خود دفاع کردند و بدون تردید ما قدردان آزادگانی هستیم که با عشق به ایران و اسلام ضمن دفاع از میهن اسلامی، بازگشتی عزتمندانه به کشورخود داشتند.

این مراسم، مزین به حضور جمع کثیری از آزادگان سرافراز بود که شاهنظری، به نمایندگی از این جمع، به بیان خاطرات و سختی‌های دوران اسارت پرداخت.

همچنین به یمن این روز به یادماندنی، ستاد دیه استان اصفهان و خیرین نیک اندیش، با پرداخت مبلغ ۶۳ میلیارد ریال، هشت نفر از مددجویان جرایم مالی (غیر عمد) را آزاد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *