دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از کلانتری‌های سطح شهر سرزده بازدید کرد

10:45 - 23 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۹۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از کلانتری‌های سطح شهر سرزده بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با هدف اعمال نظارت‌های هدفمند و قانونی، بررسی وضعیت پرونده‌های در دست اقدام و تحقیقات قضایی، از کلانتری‌های سطح شهر سرزده بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- سید محمد موسویان در حاشیه بازدید سرزده از کلانتری‌های مرکز استان اصفهان گفت: هدف از این بازدید‌ها اعمال نظارت‌های هدفمند و قانونی، بررسی وضعیت پرونده‌های در دست اقدام و تحقیقات قضایی، حفظ رعایت حقوق شهروندی و تسریع در اجرای دستورات قضایی به منظور کاهش اطاله دادرسی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در انجام تکالیف قانونی خود تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها به ویژه در حوزه مأموریت‌های مشترک با فراجا را همانند گذشته در صدر اهداف و برنامه‌های خود دارد خاطرنشان کرد: قضات دادسرا در اجرای تأکیدات رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان اصفهان، اقدامات قاطع ضابطین در حفظ نظم و امنیت و مقابله با هرگونه قانون‌شکنی، اخلال در نظم، امنیت و آسایش عمومی را حمایت قضایی می‌کنند.

موسویان افزود: باید با جدیت و اهتمام عرصه را بر متخلفین قانون شکن و افراد هنجارشکن تنگ کرده و نباید اجازه دهیم این افراد احساس امنیت خاطر کنند و باید بدانند که دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی همواره بر اقدامات آن‌ها اشراف کافی دارند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پایان ضمن تقدیر از عملکرد فراجا استان تصریح کرد: هدف مشترک دستگاه قضایی و فراجا ارتقای امنیت عمومی و اجرای عدالت است و باید تلاش شود تا با تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف تحقیقات و امور محوله به کلانتری‌ها موجبات رضایتمندی مراجعان، کاهش حجم پرونده‌ها و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود. 

 در جریان این بازدید‌ها دادستان مرکز استان از وضعیت رسیدگی به درخواست‌های مراجعان و روند انجام تحقیقات توسط ضابطین مطلع شد و بر تسریع در روند رسیدگی و رعایت مفاد قانون در انجام امور محوله تأکید کرد. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: دادستان اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *