بیانیه فرماندهی نیروهای مسلح یمن درباره گسترش عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی

23:53 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۱۴۶
بیانیه فرماندهی نیروهای مسلح یمن درباره گسترش عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی
نیرو‌های مسلح یمن به جنایت رژیم صهیونیستی در قتل عام ده‌ها غیرنظامی فلسطینی در منطقه المواصی شهر خان‌یونس واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان – یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در واکنش به بمباران منطقه المواصی در غرب خان‌یونس از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: نیرو‌های مسلح یمن تحولات نوار غزه را دنبال می‌کنند که آخرین آن، کشتار امروز دشمن صهیونیستی است که صد‌ها شهید و زخمی برجا گذاشت.

سریع، افزود: بی‌تفاوتی کشور‌های عربی و اسلامی، دشمن اسرائیلی را به ادامه ارتکاب این جنایت‌ها در مقابل دیدگان جهانی تشویق کرده است. 

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، ادامه داد: براین اساس، نیرو‌های مسلح یمن در انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین، بر تداوم مواضع خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا توقف تجاوزها و محاصره تاکید می‌کنند. 

یحیی سریع، تاکید کرد: نیرو‌های مسلح یمن کمک‌رسانی و اقدامات لازم را با توجه به توانایی‌ها و امکانات خود برای به حفظ و پیروزی خون مردم فلسطین انجام خواهد داد و تا پایان تجاوز و رفع محاصره مردم فلسطین در غزه، از گسترش عملیات نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی و حامیان آن تردید نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *