گفت‌وگو|

کیانی: ورزش شغل ماست/ مشکلی با قدرت حریفانم ندارم، آن‌ها را به خوبی می‌شناسم

7:45 - 24 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۱۲۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کیانی: ورزش شغل ماست/ مشکلی با قدرت حریفانم ندارم، آن‌ها را به خوبی می‌شناسم
کاپیتان تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: مسائل مالی برای همه ورزشکاران مهم است، اما الان به هیچ چیز جز شاد کردن دل مردم در المپیک پاریس فکر نمی‌کنم.

ناهید کیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور در مراسم بدرقه ملی‌پوشان اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: حس خوبی بود که با خانواده در مراسم بدرقه ملی‌پوشان حاضر شدیم. اینکه مسئولان ورزش برای ما خانواده‌ها احترام قائل شدند، کار قشنگ و زیبنده‌ای بود و از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک بابت این حرکت تشکر می‌کنم.

*تمام المپیکی‌ها می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند

وی افزود: تمام المپیکی‌ها می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند، چون برای حضور در دوره بعدی باید ۴ سال صبر کنند و به همین خاطر من هم روز به روز آماده‌تر می‌شوم. الان حدوداً ۷۰ درصد آمادگی دارم و تا روز مسابقات به ۱۰۰ درصد آمادگی می‌رسم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان درباره مسیر سخت برای کسب مدال در پاریس گفت: می‌دانم که چین، انگلیس، بلغارستان و کره جنوبی بهترین رقیبانم هستند، اما مشکلی با این موضوع ندارم، چون آن‌ها را به خوبی می‌شناسم.

*اعلام میزان پاداش‌ها روی انگیزه ما تأثیر مثبت دارد

وی ادامه داد: توقع مردم و مسئولان را درک می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا روی سکوی المپیک قرار بگیرم. به هر حال این یک افتخار بزرگ خواهد بود و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش شغل ماست و هر ورزشکاری قطعاً به مسائل مالی هم فکر می‌کند و باید بپذیریم اعلام میزان پاداش‌ها روی افزایش روحیه و انگیزه ما تأثیر مثبت دارد، اما من الان فقط به شاد کردن دل مردم فکر می‌کنم. این موضوع برایم از هرچیز دیگری مهمتر است و امیدوارم بتوانم لبخند را روی لب هموطنانم بیاورم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *